Mervi Hara : Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit

7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TUPA-77BC24
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Mervi Haran teos tarkastelee, kuinka tupakkayhtiöt markkinoivat tuotteitaan elokuvien kautta vaikuttaen etenkin nuoriin katsojiin ja piilomainonnan keinoin. Teos perustuu tutkimuksiin sekä tupakkateollisuuden sisäisiin asiakirjoihin ja tuo esiin elokuvien roolin uusien kuluttajien houkuttelemisessa.

Kenelle: Nuorten ja lastenelokuvien vaikutuksista kiinnostuneille sekä markkinoinnin ja median eettisistä kysymyksistä kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMervi Hara
Teoksen nimiTupakkayhtiöt, elokuvien kummit
SKUP-TUPA-77BC24
Avainsanatvaikutukset, markkinointi, tupakka, tupakointi, nuoret, elokuvat, etiikka, tupakkateollisuus, nuortenelokuvat, lastenelokuvat, lapset (ikäryhmät), filmindustri, marknadsföring, tobak, jämförande forskning, påverkan, tuotesijoittelu, piilomainonta
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja