Mervi Hara : Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit
7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TUPA-77BC24

Mervi Haran teos tarkastelee, kuinka tupakkayhtiöt markkinoivat tuotteitaan elokuvien kautta vaikuttaen etenkin nuoriin katsojiin ja piilomainonnan keinoin. Teos perustuu tutkimuksiin sekä tupakkateollisuuden sisäisiin asiakirjoihin ja tuo esiin elokuvien roolin uusien kuluttajien houkuttelemisessa.
Kenelle: Nuorten ja lastenelokuvien vaikutuksista kiinnostuneille sekä markkinoinnin ja median eettisistä kysymyksistä kiinnostuneille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Mervi Hara |
| Teoksen nimi | Tupakkayhtiöt, elokuvien kummit |
| SKU | P-TUPA-77BC24 |
| Avainsanat | vaikutukset, markkinointi, tupakka, tupakointi, nuoret, elokuvat, etiikka, tupakkateollisuus, nuortenelokuvat, lastenelokuvat, lapset (ikäryhmät), filmindustri, marknadsföring, tobak, jämförande forskning, påverkan, tuotesijoittelu, piilomainonta |
