Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta
9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-BA65AA

Micael Dahlénin teos haastaa perinteiset käsitykset markkinoinnista, brändeistä ja mainonnasta, tarjoten uudenlaisen näkökulman markkinointiviestintään ja mediaan.
Takakansi
Kuinka tärkeää on olla johdonmukainen markkinointiviestinnässä? Onko välttämättä hyvä, että brändi on selkeästi asemoitu? Onko sittenkään riemun aihe, jos mainonnan muistaminen on 90 prosenttia? Kannattaako brändin uudelleenasemointi? Kirjassa osoitetaan, että on kannattavampaa muuttaa ympäristöä brändin uudelleenasemoinnin sijaan. Brändi voi olla puhutteleva, jos se on irrationaalinen ja epäjohdonmukainen. Huonoimmin muistettu mainos voi olla kaikkein tehokkain. Lisäksi kerrotaan mm., kuinka luova mediavalinta voi vahvistaa sanomaa ja kuinka mainoksesta saadaan tehokkaampi käyttämällä mediakontekstia hyödyksi. Kirjassa esitellään yhdeksän uutta käskyä markkinointiviestinnän parissa työskenteleville. Kirjailija kyseenalaistaa vanhat ajattelumallit ja houkuttelee lukijan ajattelemaan aivan uudella tavalla markkinoinnista ja mediasta. Kirjan kehotukset saattavat uraauurtavan markkinoinnin tutkimuksen tuloksena, joka kesää kääntämään vallalla olleet käsitykset käytännön hyödyksi ja menestykseksi.Kauppatieteiden tohtori Micael Dahlén on markkinointiviestinnän professori Tukholman kauppakorkeakoulusta. Hän on julkaissut tutkimuksia oppilaitoksissa sekä yritysmaailmassa.
Esittely
Tukholman kauppakorkeakoulun dosentti haastaa rohkeasti vanhat käsitykset ja lähestyy brändiä ja viestintää ulkopuolisin silmin.* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Micael Dahlen |
| Teoksen nimi | Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta |
| Alkuteos | Marknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus |
| SKU | P-MARK-BA65AA |
| Avainsanat | vaikutukset, markkinointi, mainonta, tunteet, viestintä, markkinointiviestintä, brandit, media, tavaramerkit, brändit, viestintäpsykologia |
