Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta
9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-BA65AA
Tukholman kauppakorkeakoulun dosentti haastaa rohkeasti vanhat käsitykset ja lähestyy brändiä ja viestintää ulkopuolisin silmin.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Micael Dahlen |
Teoksen nimi | Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta |
Alkuteos | Marknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus |
Avainsanat | vaikutukset, markkinointi, mainonta, tunteet, viestintä, markkinointiviestintä, brandit, media, tavaramerkit, brändit, viestintäpsykologia |