Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta

9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-BA65AA
Katso kaikki vaihtoehdot

Tukholman kauppakorkeakoulun dosentti haastaa rohkeasti vanhat käsitykset ja lähestyy brändiä ja viestintää ulkopuolisin silmin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMicael Dahlen
Teoksen nimiMarkkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta
AlkuteosMarknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus
Avainsanatvaikutukset, markkinointi, mainonta, tunteet, viestintä, markkinointiviestintä, brandit, media, tavaramerkit, brändit, viestintäpsykologia
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja