Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Micael Dahlen : Markkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta (UUDENVEROINEN)

9,50 €
Vain %1 jäljellä
SKU
0868774
Uusi

Tukholman kauppakorkeakoulun dosentti haastaa rohkeasti vanhat käsitykset ja lähestyy brändiä ja viestintää ulkopuolisin silmin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMicael Dahlen
Teoksen nimiMarkkinoijan yhdeksän käskyä : uusi näkemys brandeista, mainonnasta ja mediasta
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaWSOY
Painovuosi2006
Painos1
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä162
AlkuteosMarknadsförarens nya regelbok : varumärken, reklam och media i nytt ljus
Kielisuomi
ISBN9510318256
KuntoUudenveroinen (K5-)
Korkeus (mm)215
Syvyys (mm)150
Paksuus (mm)16
Paino (g)350
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatvaikutukset, markkinointi, mainonta, tunteet, viestintä, markkinointiviestintä, brandit, media, tavaramerkit, brändit, viestintäpsykologia
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja