Michael J. Silverstein : Trading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them

14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TRAD-7B076C
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Michael J. Silversteinin Trading up paljastaa, miten massamarkkinoiden kuluttajat tavoittavat uudenlaiset luksustuotteet ja kuinka yritykset luovat niistä haluttuja brändejä. Kirja tarjoaa oivalluksia muuttuvasta kuluttajakäyttäytymisestä ja nykyaikaisesta tuoteluksuksesta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMichael J. Silverstein
Muut tekijätJohn Butman & Neil Fiske
Teoksen nimiTrading up : why consumers want new luxury goods - and how companies create them
SKUP-TRAD-7B076C
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, vähittäiskauppa, laatu, tuotteet, ylellisyystavarat, Marketing, quality, Retail trade, Consumer behaviour, products, Cost and standard of living, Luxury, Quality of products, Erikoistavarat, Luxury goods, Specialty goods
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja