Michael R. Solomon : Conquering consumerspace : marketing strategies for a branded world

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CONQ-5B1A51
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Michael R. Solomonin teos perehtyy nykypäivän kuluttajakäyttäytymisen ja brändien rooliin maailmassa, jossa tuotemerkit muovaavat identiteettejä ja suhtautumistapoja. Kirja käsittelee, miten kuluttajat käyttävät brändejä oman minäkuvansa rakentamiseen ja yhteisöjen löytämiseen.

Kenelle: Markkinoinnin, kuluttajakäyttäytymisen ja brändien parissa työskenteleville sekä aiheesta kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMichael R. Solomon
Teoksen nimiConquering consumerspace : marketing strategies for a branded world
SKUP-CONQ-5B1A51
Avainsanatkuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asenteet, identiteetti, brandit, asiakkuudenhallinta, tavaramerkit, merkkitavarat, Marketing, Consumer behaviour, Consumers, Brands, Branding (Marketing), identity, Consumers' preferences, Customer relations
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja