Mikko Hoikka & Riku Neuvonen & Pauli Rautiainen : Viestintämarkkinaoikeus
Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VIES-022C64

Tietoyhteiskuntakaari mullistaa Suomen sähköisen viestinnän sääntelyn yhdistämällä useat keskeiset lait ja vaikuttaen laajasti viestintämarkkinoihin. Tämä tutkimukseen perustuva kommentaari tarjoaa kattavan yleiskatsauksen ja käytännön tulkinta-apua alalla toimiville yrityksille.
Kenelle: aikuisille
Viestintämarkkinalainsäädännön ajantasainen kommentaari. Tietoyhteiskuntakaari muuttaa täysin sähköisen viestinnän sääntelyn Suomessa. Kaaren tarkoitus on yhdistää: -viestintämarkkinalaki -sähköisen viestinnän tietosuojalaki -verkkotunnuslaki -laki radiotaajuuksista ja telelaitteista -laki lapsipornografian levittämisen estotoimista -laki televisio- ja radiotoiminnasta -laki eräiden suojauksen purkujärjestelmien kieltämisestä -laki eräiden radiotaajuuksien huutokaupoista. Kokonaisuus sääntelee kaikkea viestintään liittyvää liiketoimintaa tietoverkoissa ja yleisesti sähköistä viestintää tullessaan voimaan 1.1.2015.
Myös sähkökauppalaki, kuvaohjelmalaki, tekijänoikeuslaki, postipalveluiden tulevaisuus, Yleisradion asema ja viestinnän verotus käyvät läpi muutoksia. Viestintäala on kokonaisuutena myllerryksessä. Uudet ansaintakanavat sekä uusien teknologioiden käyttö edellyttävät, että asioihin liittyvä juridiikka on myös hallussa. Kirja on tutkimukseen perustuva viestintämarkkinalainsäädännön kommentaari, jota voidaan käyttää käsikirjana, oppikirjana ja yleisesityksenä Suomen viestintämarkkinoista. Kirjan näkökulma on viestintämarkkinatoimijan näkökulma. Kirjassa kartoitetaan eri sääntelyt, jotka vaikuttavat alalla toimivien yritysten jokapäiväiseen toimintaan. Kirja on kirjoitettu käytännön toimijan tarpeita palvelevaksi siten, että lukija löytää helposti avun tietoyhteiskuntakaaren ja muun viestintämarkkinalainsäädännön yksittäisten säännösten tulkintaan sekä kokonaisuuksien hallintaan. Tietoyhteiskuntakaaren rakenteesta johtuen erityinen huomio kiinnitetään eri säännösten välisten yhteyksien avaamiseen.
Myös sähkökauppalaki, kuvaohjelmalaki, tekijänoikeuslaki, postipalveluiden tulevaisuus, Yleisradion asema ja viestinnän verotus käyvät läpi muutoksia. Viestintäala on kokonaisuutena myllerryksessä. Uudet ansaintakanavat sekä uusien teknologioiden käyttö edellyttävät, että asioihin liittyvä juridiikka on myös hallussa. Kirja on tutkimukseen perustuva viestintämarkkinalainsäädännön kommentaari, jota voidaan käyttää käsikirjana, oppikirjana ja yleisesityksenä Suomen viestintämarkkinoista. Kirjan näkökulma on viestintämarkkinatoimijan näkökulma. Kirjassa kartoitetaan eri sääntelyt, jotka vaikuttavat alalla toimivien yritysten jokapäiväiseen toimintaan. Kirja on kirjoitettu käytännön toimijan tarpeita palvelevaksi siten, että lukija löytää helposti avun tietoyhteiskuntakaaren ja muun viestintämarkkinalainsäädännön yksittäisten säännösten tulkintaan sekä kokonaisuuksien hallintaan. Tietoyhteiskuntakaaren rakenteesta johtuen erityinen huomio kiinnitetään eri säännösten välisten yhteyksien avaamiseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä |
|
|---|---|
| Tekijä | Mikko Hoikka & Riku Neuvonen & Pauli Rautiainen |
| Muut tekijät | Pauli Rautiainen & Riku Neuvonen |
| Teoksen nimi | Viestintämarkkinaoikeus |
| SKU | P-VIES-022C64 |
