Mikko Mäntyneva : Kannattava markkinointi

12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KANN-660C5F
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kannattava markkinointi yhdistää taloudellisen näkökulman markkinointiin ja tarkastelee yrityksen markkinointitoimien vaikutuksia kannattavuuteen. Kirja käsittelee muun muassa arvokkaita asiakkuuksia, hinnoittelua sekä markkinoinnin talousohjausta.

Kenelle: Korkeakouluopiskelijat ja yritykset, jotka haluavat kehittää taloudellisesti kannattavaa markkinointia.

Kannattavuus on pitkäjänteisen liiketoiminnan keskeinen edellytys. Kirja yhdistää kannattavuustarkastelun ja taloudellisen näkökulman perinteiseen markkinointiin. Se tarkastelee kriittisesti yrityksen markkinointia­ktiivi­teettien taloudellisia vaikutuksia markkinoinnin osa-alueilla.

Kirja on tarkoitettu sekä korkeakoulujen että yritysten käyttöön.

Kirjan teemoja ovat
- kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet
- tuoteportfolion kannattava hallinta
- kannattava hinnoittelu
- tehokas ja vaikuttava markkinointiviestintä
- toimiva markkinointi- ja jakelukanavaverkko
- markkinoinnin talousohjaus ja tunnusluvut
- markkinoinnin kannattavuuden parantaminen.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMikko Mäntyneva
Teoksen nimiKannattava markkinointi
SKUP-KANN-660C5F
Avainsanattaloussuunnittelu, markkinointi, asiakassuhde, asiakkaat, yritykset, kustannukset, laskentatoimi, budjetointi, liiketoiminta, markkinointiviestintä, taloudellisuus, hinnoittelu, jakelu, tunnusluvut, hinnanmuodostus, tuotteet, asiakkuus, kannattavuus, hinnanalennus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja