Mikko Mäntyneva : Kannattava markkinointi
12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KANN-660C5F

Kannattava markkinointi yhdistää taloudellisen näkökulman markkinointiin ja tarkastelee yrityksen markkinointitoimien vaikutuksia kannattavuuteen. Kirja käsittelee muun muassa arvokkaita asiakkuuksia, hinnoittelua sekä markkinoinnin talousohjausta.
Kenelle: Korkeakouluopiskelijat ja yritykset, jotka haluavat kehittää taloudellisesti kannattavaa markkinointia.
Kannattavuus on pitkäjänteisen liiketoiminnan keskeinen edellytys. Kirja yhdistää kannattavuustarkastelun ja taloudellisen näkökulman perinteiseen markkinointiin. Se tarkastelee kriittisesti yrityksen markkinointiaktiiviteettien taloudellisia vaikutuksia markkinoinnin osa-alueilla.
Kirja on tarkoitettu sekä korkeakoulujen että yritysten käyttöön.
Kirjan teemoja ovat
- kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet
- tuoteportfolion kannattava hallinta
- kannattava hinnoittelu
- tehokas ja vaikuttava markkinointiviestintä
- toimiva markkinointi- ja jakelukanavaverkko
- markkinoinnin talousohjaus ja tunnusluvut
- markkinoinnin kannattavuuden parantaminen.
Kirja on tarkoitettu sekä korkeakoulujen että yritysten käyttöön.
Kirjan teemoja ovat
- kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet
- tuoteportfolion kannattava hallinta
- kannattava hinnoittelu
- tehokas ja vaikuttava markkinointiviestintä
- toimiva markkinointi- ja jakelukanavaverkko
- markkinoinnin talousohjaus ja tunnusluvut
- markkinoinnin kannattavuuden parantaminen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Mikko Mäntyneva |
| Teoksen nimi | Kannattava markkinointi |
| SKU | P-KANN-660C5F |
| Avainsanat | taloussuunnittelu, markkinointi, asiakassuhde, asiakkaat, yritykset, kustannukset, laskentatoimi, budjetointi, liiketoiminta, markkinointiviestintä, taloudellisuus, hinnoittelu, jakelu, tunnusluvut, hinnanmuodostus, tuotteet, asiakkuus, kannattavuus, hinnanalennus |
