Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu
11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MITE-18C103
Milloin lapset alkavat oppia? - Miten asiantuntijat oppivat ja miten heidän oppimisensa eroaa ei-asiantuntijoiden oppimisesta? - Mitä opettajat ja koulut voivat tehdä auttaakseen oppilaita oppimaan tehokkaasti? Kirja tarjoaa kiinnostavaa uutta tietoa ihmisen mielestä, aivoista ja oppimisprosesseista. Kirjassa osoitetaan, miten uudet teoriat oppimisesta voidaan muuttaa käytännön toiminnaksi. Miten opimme -kirja luo yhteyden luokkahuoneen toiminnan ja oppimisen välille. Odotettu käännös, jonka kirjoittajina ovat kasvatustieteen, psykologian ja lääketieteen kansainväliset huippuasiantuntijat. Suomalaisen version tarkastajina ovat toimineet professorit Kai Hakkarainen ja Jarkko Hautamäki.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Ari Penttilä & Kai Hakkarainen ym. |
| Teoksen nimi | Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu |
| Alkuteos | How people learn : brain, mind, experience, and school |
| SKU | P-MITE-18C103 |
| Avainsanat | psykologia, tutkimus, kokemukset, lapset, kehittäminen, koululaiset, tulevaisuus, aivot, yhteisöllisyys, opetus, opettajat, oppiminen, psyyke, opetusmenetelmät, koulut, opiskelutekniikka, oppimistyylit, oppimisympäristö, opiskelijat, neuropsykologia, opettaja-oppilassuhde, oppimisprosessi, oppimisvalmiudet, opetussuunnitelmat, oppimispsykologia, kokemusoppiminen, siirtovaikutus |
