Naomi Klein : No logo : ei tilaa, ei vaihtoehtoja, ei töitä, ei logoa : tähtäimessä brändivaltiaat
Alkaen 7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-NO-L-E6A2B5

Naomi Kleinin No logo tarjoaa tuoreen ja kriittisen näkökulman talouden myytteihin sekä suuryritysten vaikutuksiin yhteiskunnassa, työelämässä ja kulttuurissa.
Takakansi
NO LOGO katsoo talouden myyttejä uudesta näkökulmasta. Se on 30-vuotiaan kanadalaisen journalistin voimannäyttö: kriittinen ja kiihkoton analyysi suuryritysten toiminnan vaikutuksista yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Se on vastaus kysymyksiin, jotka ovat ilmassa juuri nyt. Se vie lukijan suoraan kansainvälisen kilpailun temmellyskentille, Filippiinien ja Indonesian halpatuotantoalueille, jossa ihmishenki on halvempi kuin pari lenkkitossuja."Loistava kuvaus siitä, miten Nike, Starbucks, McDonald's ja muut suuryritykset ovat täyttäneet brändeillä koko teollisen maailman. Fantastista ja innostavaa." (Select)
"Klein on lahjakas kirjoittaja; hänen tekstinsä on paikoitellen yhtä vetävää kuin mainoskampanjat, joita hän arvostelee." (New York Times Book Review)
Esittely
No Logo katsoo talouden myyttejä uudesta näkökulmasta. Se on 30-vuotiaan kanadalaisen journalistin voimannäyttö: kriittinen ja kiihkoton analyysi suuryritysten toiminnan vaikutuksista yhteiskuntaan, työhön ja kulttuuriin. Se on vastaus kysymyksiin, jotka ovat ilmassa juuri nyt. Se vie lukijan suoraan kansainvälisen kilpailun temmellyskentille, Filippiinien ja Indonesian halpatuotantoalueille, jossa ihmishenki on halvempi kuin pari lenkkitossuja.* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Naomi Klein |
| Muut tekijät | Liisa Laaksonen & Maarit Tillman |
| Teoksen nimi | No logo : ei tilaa, ei vaihtoehtoja, ei töitä, ei logoa : tähtäimessä brändivaltiaat |
| Alkuteos | No logo |
| SKU | P-NO-L-E6A2B5 |
| Avainsanat | kansainväliset yritykset, tavaramerkit, merkkitavarat, brändit |
