Niko Karjalainen : Sähköinen liiketoiminta : haaste strategialle
Alkaen 6,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SAHK-1FC064

Internetin nopea kehitys muovaa liiketoiminnan sääntöjä ja avaa yrityksille uusia mahdollisuuksia kilpailukyvyn, asiakastiedon hallinnan ja toiminnan tehostamiseen.
Kenelle: liikkeenjohdon kehitystehtävissä toimiville
Internet muuttaa yritystoiminnan pelisääntöjä kiihtyvällä vauhdilla. Samalla se luo uusia mahdollisuuksia niin toimintaansa vakiinnuttaneille yrityksille kuin uusillekin alalle tulijoille.
Kirjassa kuvataan monipuolisesti näitä sähköisen liiketoiminnan tarjoamia mahdollisuuksia. Internetiä voidaan hyödyntää niin yrityksen tuotteen differoinnissa, asiakastiedon hallinnassa kuin asiakkaan sitouttamisessa. Internet tarjoaa mahdollisuuksia myös transaktiokustannusten pienentämiseen ja siten toiminnan tehostamiseen.
Toisaalta Internet mahdollistaa uusien palveluntarjoajien nopean alalletulon. On syntynyt yrityksiä, joiden liiketoiminta on nimenomaan Internetin kautta tapahtuvaa palvelua ja joissa ei itseasiassa yleensä tuoteta fyysisiä tuotteita. Tämä kasvattaa perinteistä kilpailukenttää uusilla toimijoilla ja muuttaa kilpailutilannetta.
Kirja on suunnattu ennen kaikkea liikkeenjohdon kehitystehtävissä toimiville. Se antaa lukijalle valmiudet arvioida sähköisen liiketoiminnan merkitystä ja mahdollisuuksia hänen omassa liiketoiminnassaan. Asioita on havainnollistettu caseilla.
Kirjassa kuvataan monipuolisesti näitä sähköisen liiketoiminnan tarjoamia mahdollisuuksia. Internetiä voidaan hyödyntää niin yrityksen tuotteen differoinnissa, asiakastiedon hallinnassa kuin asiakkaan sitouttamisessa. Internet tarjoaa mahdollisuuksia myös transaktiokustannusten pienentämiseen ja siten toiminnan tehostamiseen.
Toisaalta Internet mahdollistaa uusien palveluntarjoajien nopean alalletulon. On syntynyt yrityksiä, joiden liiketoiminta on nimenomaan Internetin kautta tapahtuvaa palvelua ja joissa ei itseasiassa yleensä tuoteta fyysisiä tuotteita. Tämä kasvattaa perinteistä kilpailukenttää uusilla toimijoilla ja muuttaa kilpailutilannetta.
Kirja on suunnattu ennen kaikkea liikkeenjohdon kehitystehtävissä toimiville. Se antaa lukijalle valmiudet arvioida sähköisen liiketoiminnan merkitystä ja mahdollisuuksia hänen omassa liiketoiminnassaan. Asioita on havainnollistettu caseilla.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Niko Karjalainen |
| Teoksen nimi | Sähköinen liiketoiminta : haaste strategialle |
| SKU | P-SAHK-1FC064 |
| Avainsanat | verkkokauppa, kauppa, markkinointi, tietoliikenneverkot, Internet, asiakkaat, talouselämä, yritykset, yritystoiminta, käyttö, liiketoiminta, myynti, sähköinen viestintä, tietoverkot, WWW, uusi talous, liikeala, verkkoliiketoiminta, kilpailuetu, etämyynti, yritysmarkkinointi, strategiat, kilpailu (toiminta) |
