Nilofer Merchant : 11 rules for creating value in the social era

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-11-R-0121CD
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Nilofer Merchantin teos tarjoaa tuoreen näkemyksen siitä, miten yritykset voivat menestyä muuttuvassa sosiaalisessa aikakaudessa. Kirja pureutuu 2000-luvun arvonluonnin perusperiaatteisiin, jossa ihmiset ja vuorovaikutus ovat keskiössä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäNilofer Merchant
Teoksen nimi11 rules for creating value in the social era
SKUP-11-R-0121CD
Avainsanatyritykset, yritystoiminta, liiketoiminta, muutos, sosiaalinen media, sosiaalinen vuorovaikutus, liiketoimintamallit, avoimuus, arvonluonti, Strategic planning, Business planning, Social networks
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja