Opetus, oppiminen, vuorovaikutus
Alkaen 13,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-OPET-425FAB

Opetus, oppiminen, vuorovaikutus tarjoaa kattavan katsauksen opetuksen ja oppimisen kysymyksiin uusimman kasvatustieteellisen tutkimuksen pohjalta. Teos tarkastelee tiedon rakentumista ja opetussuunnitelmien, opettajuuden sekä vuorovaikutuksen merkitystä koulutyössä eri näkökulmista.
Kenelle: Opettajille, opettajaksi opiskeleville sekä opetuksesta ja oppimisesta kiinnostuneille.
Opetus, oppiminen, vuorovaikutus on uusimman kasvatustieteellisen tutkimuksen pohjalta syntynyt teos, jossa tarkastellaan opetuksen ja oppimisen kysymyksiä useasta näkökulmasta. Tiedon rakentumisen problematiikkaa käsitellään koulun eri oppiaineiden kannalta. Toisaalta kirja valaisee opetussuunnitelman, opettajuuden ja sosiaalisuuden merkitystä koulutyössä. Vuorovaikutus kirjan nimessä yhdistää opetuksen ja oppimisen lisäksi tutkimuksen ja käytännön. Se kuvastaa myös kirjan sosio-kognitiivista lähestymistapaa erilaisissa oppimistympäristöissä.
Teos on tarkoitettu opettajille, opettajaksi opiskeleville sekä opetuksesta ja oppimisesta kiinnostuneille lukijoille. Se soveltuu erinomaisesti myös opetettujen perus- ja täydennyskoulutuksen oppikirjaksi.
Hausjärven kunnan Karan kansakoulun 3-7 luokan oppilaat ja opettaja Väinö Vihinen syksyllä 1947.
Teos on tarkoitettu opettajille, opettajaksi opiskeleville sekä opetuksesta ja oppimisesta kiinnostuneille lukijoille. Se soveltuu erinomaisesti myös opetettujen perus- ja täydennyskoulutuksen oppikirjaksi.
Hausjärven kunnan Karan kansakoulun 3-7 luokan oppilaat ja opettaja Väinö Vihinen syksyllä 1947.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Marja-Liisa Julkunen & Eila Sinivuori |
| Teoksen nimi | Opetus, oppiminen, vuorovaikutus |
| SKU | P-OPET-425FAB |
| Avainsanat | historia, tutkimus, täydennyskoulutus, kehittäminen, laatu, yhteiskunnallinen muutos, tulevaisuus, vuorovaikutus, ammatillinen kehitys, opetus, opettajat, prosessit, kasvatus, ajattelu, oppiminen, matematiikka, opetusmenetelmät, luonnontieteet, koulut, oppimistyylit, ammattitaito, pedagogiikka, oppimisympäristö, työ, ympäristö, käsitykset, lukeminen, lukutaito, kasvatustiede, koulukasvatus, ympäristökasvatus, kasvatustavoitteet, sosiaalinen kehitys, didaktiikka, oppimisprosessi, opetussuunnitelmat, käytäntö, sosialisaatio, sosiaalinen ympäristö, opettajuus, luokanopettajat, oppimiskäsitykset, konstruktivismi, toisen asteen koulutus, kielen oppiminen, reflektio, luetun ymmärtäminen, tekniikat, kieli ja kielet, naturvetenskaper, juhlajulkaisut, uppfattningar, inlärning, socialisation, fostran, social utveckling, pedagogik (vetenskaper), pedagogik (undervisning), tänkande, miljö, matematik, kvalitet, forskning, undervisningsmetoder, språk, kieltenopetus, festskrifter, läsning, undervisning, inlärningsstilar, utveckling (verksamhet), fortbildning, didaktik, lärare, samhällsförändring, professionell utveckling, fostran i skolan, arbete, vieraskielinen opetus, fenomenografia, växelverkan, läsfärdighet, ympäristö- ja luonnontieto, inlärningsmiljö, inlärningsuppfattningar, inlärningsprocess, skolor (läroanstalter), framtid, språkundervisning, lärarskap, mål för fostran, yrkesskicklighet, konstruktivism, tekniker (metoder), språkinlärning, läroplaner, social miljö, miljöfostran, undervisning på främmande språk, metakognitio, läsförståelse, klasslärare, metakognition, miljö- och naturkunskap, reflektion (kognition), praxis, andra stadiets utbildning, processer, fenomenografi |
