Oskar ; Arantola Korkman : Arki : eväitä uuteen asiakaslähtöisyyteen
Alkaen 16,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ARKI-ADF5FC

Arki : eväitä uuteen asiakaslähtöisyyteen tarjoaa tuoreita näkökulmia yritysstrategiaan korostamalla arjen kuluttamisen filosofian merkitystä ja tuomalla esiin yrityksen roolin käytäntöjen rakentajana asiakkaan arjessa.
Entä jos näkisimme liiketoiminnan kasvumahdollisuudet arjessa?
Kirjassa esitettävässä arjen kuluttamisen filosofiassa ei etsitä erilaisia asiakasryhmiä, vaan yleismaailmallisia käytäntöjä. Painopiste ei ole erilaistamisessa, vaan tavallisuuteen perustuvassa samankaltaistamisessa. Yrityksen tavoite muuttuu asiakkaan tarpeiden täyttämisestä asiakkaan arjessa mukana olemiseen.
Ympäristön merkitys ylittää yksilön ominaisuuksien merkityksen. Kuluttajaa tarkastellaan ajan, paikan, ja tilanteen kautta. Kirjassa kyseenalaistetaan yksilöllisyyden ja markkinoiden pirstaloitumisen oletus ja tuodaan tilalle ajatus tavallisuudesta - meille kaikille yhteisistä käytännöistä.
Yrityksen rooli on olla käytäntöjen rakentaja, ei ainoastaan asiakaslähtöisemmän palvelun kehittäjä. Käytäntöjen rakentajalla on mahdollisuus ottaa markkinan aktiivisen kehittäjän rooli. Samalla saadaan liiketoimintaan vipua siitä, että arki on suhteellisen pysyvää.
Kirja avaa uusia näkökulmia markkinoinnin, liiketoiminnan kehittämisen ja strategiatyön avuksi. Siinä on paljon esimerkkejä yrityksistä, joissa ajattelu arjen liiketoiminnasta on luonut edellytyksiä kestäville menestykselle. Kirjassa esitetään työkaluja ja malleja, joilla voidaan hyvin erilaisissakin toimialoissa kehittää uusia tarinoita ja saada vauhtia asiakkaan arkeen osallistumiseen.
Kirjassa esitettävässä arjen kuluttamisen filosofiassa ei etsitä erilaisia asiakasryhmiä, vaan yleismaailmallisia käytäntöjä. Painopiste ei ole erilaistamisessa, vaan tavallisuuteen perustuvassa samankaltaistamisessa. Yrityksen tavoite muuttuu asiakkaan tarpeiden täyttämisestä asiakkaan arjessa mukana olemiseen.
Ympäristön merkitys ylittää yksilön ominaisuuksien merkityksen. Kuluttajaa tarkastellaan ajan, paikan, ja tilanteen kautta. Kirjassa kyseenalaistetaan yksilöllisyyden ja markkinoiden pirstaloitumisen oletus ja tuodaan tilalle ajatus tavallisuudesta - meille kaikille yhteisistä käytännöistä.
Yrityksen rooli on olla käytäntöjen rakentaja, ei ainoastaan asiakaslähtöisemmän palvelun kehittäjä. Käytäntöjen rakentajalla on mahdollisuus ottaa markkinan aktiivisen kehittäjän rooli. Samalla saadaan liiketoimintaan vipua siitä, että arki on suhteellisen pysyvää.
Kirja avaa uusia näkökulmia markkinoinnin, liiketoiminnan kehittämisen ja strategiatyön avuksi. Siinä on paljon esimerkkejä yrityksistä, joissa ajattelu arjen liiketoiminnasta on luonut edellytyksiä kestäville menestykselle. Kirjassa esitetään työkaluja ja malleja, joilla voidaan hyvin erilaisissakin toimialoissa kehittää uusia tarinoita ja saada vauhtia asiakkaan arkeen osallistumiseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Oskar ; Arantola Korkman |
| Teoksen nimi | Arki : eväitä uuteen asiakaslähtöisyyteen |
| SKU | P-ARKI-ADF5FC |
| Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, yritysstrategiat, asiakkuudenhallinta |
