Päivi Kannisto & Santeri Kannisto : Asiakaspalvelu
Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-AA059B

Onnistunut asiakaspalvelu voi muodostua yrityksen tai organisaation tärkeimmäksi kilpailueduksi, kun perusvuorovaikutuksen ja huumorin merkitys ymmärretään osana palvelukokemusta. Päivi ja Santeri Kanniston teos avaa uusia näkökulmia asiakaspalvelun kehittämiseen käytännön esimerkkien ja transaktioanalyysin avulla.
Kenelle: markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijat, työelämässä olevat
Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun.
Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.
Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.
Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.
Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Päivi Kannisto & Santeri Kannisto |
| Teoksen nimi | Asiakaspalvelu |
| SKU | P-ASIA-AA059B |
