Päivi Kannisto & Santeri Kannisto : Asiakaspalvelu

Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-AA059B
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakaspalvelu voi tuoda yritykselle merkittävää kilpailuetua, kun inhimillinen vuorovaikutus ja arkijärki kohtaavat. Päivi Kanniston ja Santeri Kanniston teos kannustaa pohtimaan, mistä aidosti hyvä asiakaspalvelu muodostuu liiketalouden arjessa.

Kenelle: Sopii markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille sekä itseopiskeluun työelämässä oleville.

Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun.

Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.

Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPäivi Kannisto & Santeri Kannisto
Teoksen nimiAsiakaspalvelu
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja