Palvelumuotoilu : Uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen

16,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-912276
Katso kaikki vaihtoehdot

Kirja esittelee uuden tavan kehittää käyttäjälähtöisiä palveluja. Se on ensimmäinen palvelumuotoilun perusteet esittelevä kirja Suomessa.

Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Eri toimialoilta olevien yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.

Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätEdited by: Satu Miettinen
Teoksen nimiPalvelumuotoilu : Uusia menetelmiä käyttäjätiedon hankintaan ja hyödyntämiseen
Avainsanatmuotoilu, palveluyritykset, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, johtaminen, arviointi, kehittäminen, suunnittelu, innovaatiot, tuotekehitys, tutkimusmenetelmät, innovatiivisuus, käyttäjälähtöisyys, innovaatiotoiminta, ideointi, käytettävyys, konseptit, palvelujärjestelmät, palvelutuotanto, palvelumuotoilu, prototyypit, arviointimenetelmät, konseptisuunnittelu, palveluliiketoiminta, Uudet tuotteet
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja