Paul Postma : The new marketing era : marketing to the imagination in a technology-driven world

11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--ACD741
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Paul Postma tarjoaa tuoreita näkökulmia markkinoinnin murrokseen teknologian ja tietoverkkojen aikakaudella. Kirja korostaa mielikuvituksen merkitystä menestyksekkäässä modernissa markkinoinnissa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPaul Postma
Teoksen nimiThe new marketing era : marketing to the imagination in a technology-driven world
SKUP-THE--ACD741
Avainsanatmarkkinointi, muutos, tietoverkot, teknologia, Marketing, Technology, Change, Information networks
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja