Pauli Juuti : Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-JOHD-EABF93
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen pureutuu siihen, miten organisaation kaikki toiminnot voidaan suunnata palvelemaan asiakasta tehokkaammin. Asiakaskokemus on noussut organisaatioiden tärkeimmäksi kilpailutekijäksi.

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan - pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi.

Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys.

Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään - esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin - asiakkaiden silmin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja