Pauli Kopu : Media television jälkeen

Alkaen 8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MEDI-124D39
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Media television jälkeen syväluotaa tarinankerronnan ja tiedonvälityksen mullistusta digitalisaation ja median murroksen aikakaudella. Pauli Kopu tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman media-alan muutokseen kansainvälisten asiantuntijoiden haastatteluiden kautta.

Takakansi

"Olen sitä mieltä, että kuluttajat valitsevat mieluummin radikaalin muutoksen kuin nykytilan, kunhan muutos vain palvelee heitä."
- Ted Sarandos, Netflixin sisältöjohtaja

"Televisiossa on nykyään mahtavaa sen joustavuus."
- James Murdoch, 21st Century Foxin toimitusjohtaja

"Ennustan, että määritelmä 'ammatimaisesti tuotettu' kuolee sukupuuttoon."
- Vivi Zigler, Endemol Shinen entinen kehitysjohtaja

MEDIA TELEVISION JÄLKEEN

Televisio on ollut 50 vuotta median kuningas, jonka äärellä on viihdytty ja päätetty, mikä on yhteinen totuus ja tärkein uutinen. Nyt - digitalisaation ja median sirpaloitumisen myötä - television hallintokausi on päättymässä. Miten tämä merkitsee ja tiedonvälitys muuttuu. Mistä me nykyään ammennamme, mitä ajatella? Pitäisikö meidän vastustaa muutosta vai heittäytyä sen virtaan?

Media television jälkeen kartoittaa muutoksen ja tarjoaa vastauksia. Teosta varten on haastateltu vuosina 2013-2018 yli 140 kansainvälistä asiantuntijaa median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, tutkimuksen, rahoituksen sekä kasvuyrittäjyyden aloilta.

PAULI KOPU on liikkuvaan kuvaan erikoistuneen luovan toimiston KLOKin perustaja. Ohjaajana, käsikirjoittajana, tuottajana ja Puolustusvoimien taistelukuvaajana toiminut Kopu palkittiin Cannesissa 2012 maailman lupaavimpana nuorena mainostekijänä ja hän on työskennellyt Los Angelesissa sisällöntuottajana RovioIle, Nasalle, Microsoftille sekä National Graphicille. Hän on yksi YouTube-fanitapahtuma Tubeconin perustajista sekä avainhenkilöitä startup- ja teknologiapahtuma Slushin alkuvaiheiden luovassa tiimissä.

Esittely

Tarinat joita kerromme ja tieto johon uskomme ovat yhdistelmä teknologiaa, liiketoimintaa ja luovuutta. Nämä kolme synnyttivät digitalisaation, joka muutti musiikin, printin ja lopulta television. Yli 50 vuotta jatkunut joukkotiedotusvälineiden kausi on ohi.

Miten tarinankerronta ja tiedonvälitys muuttuvat? Ovatko perinteiset mediat kuolemassa vai sopeutumassa? Entä miten käy tieteelle, journalismille ja yhteiskunnalliselle yhteenkuuluvuudelle, kun uutislähteet sirpaloituvat? Kirja kertoo murroksen tarinan teknologian, liiketoiminnan ja luovuuden kautta. Pauli Kopu haastatteli kirjaa varten 2013-2018 yli 140 kansainvälistä asiantuntijaa median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, akatemian, rahoituksen sekä kasvuyrittäjyyden kentässä. Se tarjoaa kiinnostavan näkymän tulevaisuuden vision median kanaviin, uutisiin, mainoksiin ja tarinoihin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPauli Kopu
Teoksen nimiMedia television jälkeen
SKUP-MEDI-124D39
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja