Pekka Aula : Maine : menestystekijä
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MAIN-B583AD

Pekka Aulan Maine : menestystekijä avaa yritysten maineen merkityksen liiketoiminnan menestykselle ja kilpailuedulle. Kirja tarjoaa käytännön esimerkkejä ja tutkimustietoa maineen rakentamisesta, johtamisesta ja arvosta.
Takakansi
Vuosituhannen alku on ollut hyvin musta. Ainakin yritysten maineelle. Enron, Worldcom, Andersen, Xerox, Merrill Lynch, Citigroup, Sonera... Kaikki yrityksiä, jotka ovat kokeneet, mitä maineen menettäminen maksaa.Tämä on kirja yritysten maineesta. Maine – Menestystekijä on ensimmäinen kattava esitys maineen synnystä, noususta ja tuhosta, maineen rakentamisesta, hallinnasta ja johtamisesta. Kirjoittajat avaavat käsitteen: mikä on maineen syvin olemus, mistä tekijöistä se muodostuu, missä se rakentuu, miten se eroaa imagosta ja brändistä ja miten siihen voidaan vaikuttaa. Maine on mielikuvatalouden menestystekijä.
Hyvä maine tekee yrityksestä vetovoimaisen. Hyvin hoidettu maine tuo asiakkaita, vahvistaa markkina-asemaa ja -arvoa, lisää kassavirtaa ja kannattavuutta, mahdollistaa rahoituksen ja lisää omistaja-arvoa. Kirja todistaa, että maineen arvo on joskus uskomattoman suuri.
Maine – Menestystekijä kertoo, kuinka maineesta tehdään yrityksen strateginen kilpailuvaltti. Kirjassa osoitetaan maineen arvo liiketoiminnalle, esitellään maineenhallinnan keinovalikoima ja mainejohtamisen prosessi. Kirjassa on useita käytännön esimerkkejä. Näkemysten tukena käytetään runsasta kotimaista ja kansainvälistä tutkimusaineistoa maineen vaikutuksesta yritysten menestymiseen tai menestymättömyyteen. Maine – Menestystekijä todistaa, että maineella on liiketaloudellista merkitystä. Maine on rahaa.
Kirja on tarkoitettu kaikille, joita kiinnostaa, miten organisaatioista tehdään tulevaisuuden menestyjiä.
"Jos menetät yrityksessä rahaa huonojen päätösten takia, olen ymmärtäväinen. Mutta jos aiheutat vahinkoa yrityksemme maineelle, olen sinusta ankara armottomasti." Warren Buffet – Yhdysvaltojen menestynein sijoittaja.
Esittely
Vuosituhannen alku on ollut hyvin musta. Ainakin yritysten maineelle. Enron, Worldcom, Andersen, Xweox, Merrill Lunch, Citigroup, Sonera... Kaikki yrityksiä, jotka ovat kokeneet, mitä maineen menettäminen maksaa.Tämä kirja on yritysten maineesta. Maine - Menestystekijä on ensimmäinen kattava esitys maineen synnystä, noususta ja tuhosta, maineen rakentamisesta, hallinnasta ja johtamisesta. Kirjoittajat avaavat käsitteen: mikä on maineen syvin olemus, mistä tekijöistä se muodostuu, missä se rakentuu, miten se eroaa imagosta ja brandista ja miten siihen voidaan vaikuttaa. Maine on mielikuvatalouden menestystekijä.
Hyvä maine tekee yrityksestä vetovoimaisen. Hyvin hoidettuna maine tuo asiakkaita, vahvistaa markkinaosuuksia, lisää kassavirtaa ja kannattavuutta, houkuttelee parhaat työntekijät ja lisää omistaja-arvoa. Kirja todistaa, että maine on muutakin kuin mielikuvia. Maine on tekoja.
Maine - Menestystekijä kertoo, kuinka maineesta tehdään yrityksen strateginen kilpailuvaltti. Kirjassa osoitetaan maineen arvo liiketoiminnalle, esitellään maineenhallinnan keinovalikoima ja mainejohtamisen prosessi. Kirjassa on useita käytännön esimerkkejä. Näkemysten tukena käytetään runsasta kotimaista ja kansainvälistä tutkimusaineistoa maineen vaikutuksesta yritysten menestymiseen tai menestymättömyyteen. Maine - Menestystekijä todistaa, että maineella on liiketaloudellista merkitystä. Maine on rahaa.
Kirja on tarkoitettu kaikille, joita kiinnostaa, miten organisaatioista tehdään tulevaisuuden menestyjiä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Pekka Aula |
| Teoksen nimi | Maine : menestystekijä |
| SKU | P-MAIN-B583AD |
| Avainsanat | kilpailuvaltti |
