Pekka Hannula : Palvelua, kiitos : asiakaspalvelun saloja

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-6BA862
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Pekka Hannulan teos tarkastelee suomalaista asiakaspalvelua useiden erilaisten alojen ja näkökulmien kautta, paljastaen palvelukulttuurimme hyvät ja kehitystä kaipaavat puolet.

"Palvelua, kiitos - asiakaspalvelun saloja" pohtii monesta eri kulmasta ja usealta eri alalta suomalaista asiakaspalvelua. Sitä voisi haukkua, mutta myös kehua siitä, että se on jo monessa paikassa hyvää.

Kansainväliseltä se tuntuu, kun uudessa täpötäydessä ravintolassa hunajakanan matka keittiöstä kestää kauan. Sitten nuorehko tarjoilija saapuu: "Anteeksi, että ruokanne viipyi. Hyvitämme siitä laskussa."

Muitakin tapauksia on, yli 20 alalta. Lisäksi kuluttajaviraston juristi ja kuluttajaoikeusneuvoja kertovat työstään ja tapauksistaan. Mikä on pienin tapaus, josta on valitettu? Millaisena asiakaspalvelun näkee Suomessa asuva amerikkalainen? Mikä on esimiehen, "pomon", merkitys yrityksen asiakashenkeen? Millainen on hyvä asiakas?

Uskomme vahvasti, että viihdytte kirjan parissa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPekka Hannula
Muut tekijätElla Palosaari & Petra Ingberg ym.
Teoksen nimiPalvelua, kiitos : asiakaspalvelun saloja
SKUP-PALV-6BA862
Avainsanatasiakkaat, palvelut, kokemukset, laatu, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, mielipiteet, asiakkuus, palveluammatit, palvelukulttuuri
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja