Petri Vihervuori : Markkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat

Alkaen 7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0392476
Katso kaikki vaihtoehdot
Pörssiyrityksen maine vaikuttaa menestymiseen osakemarkkinoilla. Kun osakkeen arvo perustuu
tulevaisuuden odotuksiin, maineen merkitys aineettomana pääomana korostuu.

Markkinamaineessa sijoitusanalyytikot paljastavat, mistä listautuneen yhtiön maine muodostuu.
Kirjassa selvitetään, mistä lähteistä analyytikot saavat yritystietoa, miten eri sisällöt painottuvat
maineen rakentumisessa ja miten kutakin maineen ulottuvuutta mitataan.

Esipuheen on kirjoittanut Jyväskylän yliopiston yhteisviestinnän professori Elisa Juholin.
Petri Vihervuori työskentelee Soneran viestintäpäällikkönä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPetri Vihervuori
Teoksen nimiMarkkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaJyväskylän yliopisto, mediainstituutti
Painovuosi2002
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä92
Kielisuomi
ISBN9513913287
KuntoUusi
MuutaUusi, lukematon kirja
SKU0392476
Korkeus (mm)209
Syvyys (mm)148
Paksuus (mm)8
Paino (g)156
VerokantaALV 14 %
Avainsanatyritykset, maine, pörssiyhtiöt, imago
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja