Petri Vihervuori : Markkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat
Pörssiyrityksen maine vaikuttaa menestymiseen osakemarkkinoilla. Kun osakkeen arvo perustuu
tulevaisuuden odotuksiin, maineen merkitys aineettomana pääomana korostuu.
Markkinamaineessa sijoitusanalyytikot paljastavat, mistä listautuneen yhtiön maine muodostuu.
Kirjassa selvitetään, mistä lähteistä analyytikot saavat yritystietoa, miten eri sisällöt painottuvat
maineen rakentumisessa ja miten kutakin maineen ulottuvuutta mitataan.
Esipuheen on kirjoittanut Jyväskylän yliopiston yhteisviestinnän professori Elisa Juholin.
Petri Vihervuori työskentelee Soneran viestintäpäällikkönä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Petri Vihervuori |
Teoksen nimi | Markkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat |
Avainsanat | yritykset, maine, pörssiyhtiöt, imago |