Philip Kotler : Markkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, valvonta

Alkaen 7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-D6E9B7
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin Markkinoinnin käsikirja tarjoaa selkeän ja loogisen katsauksen nykyaikaisen markkinoinnin perusteisiin, tekniikoihin ja ajankohtaisiin virtauksiin. Tämä arvostettu teos korostaa markkinoinnin roolia strategisessa suunnittelussa ja päätöksenteossa nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätMatti Ruotsalainen
Teoksen nimiMarkkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, valvonta
AlkuteosMarketing management
SKUP-MARK-D6E9B7
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja