Philip Kotler : Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen

Alkaen 34,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1853824
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin Markkinointi 3.0 esittelee ihmiskeskeisen lähestymistavan, jossa yritykset pyrkivät koskettamaan asiakkaiden arvoja ja luomaan merkityksellisempiä yhteyksiä kuluttajiin. Uudet markkinoinnin säännöt ohjaavat liiketoimintaa vastuullisuuteen ja yhteisöllisyyteen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätMia Heiskanen & Hermawan Kartajaya ym.
Teoksen nimiMarkkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaTalentum
Painovuosi2011
Painos1
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä223
AlkuteosMarketing 3.0
Kielisuomi
ISBN9789521417191
KuntoHyvä + (K3+)
MuutaHieman kulumaa reunoilla
SKU1853824
Korkeus (mm)215
Syvyys (mm)155
Paksuus (mm)17
Paino (g)416
VerokantaALV 14 %
Avainsanatkuluttajat, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, asiakkaat, yritykset, liiketoiminta, arvot, osakkaat, henkilöstö, kulutus, yhteiskuntavastuu, verkostoituminen, asiakkuus, vaikutusvalta, arvonluonti, tarpeet, yritysetiikka, ympäristövastuu, strategiat, sidosryhmät, vastuullisuus, Marketing, Consumers, values, sisäinen markkinointi, arvot (käsitykset)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja