Philip Kotler : Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen

Alkaen 34,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-3FD917
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätMia Heiskanen & Hermawan Kartajaya ym.
Teoksen nimiMarkkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
AlkuteosMarketing 3.0
SKUP-MARK-3FD917
Avainsanatkuluttajat, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, asiakkaat, yritykset, liiketoiminta, arvot, osakkaat, henkilöstö, kulutus, yhteiskuntavastuu, verkostoituminen, asiakkuus, vaikutusvalta, arvonluonti, tarpeet, yritysetiikka, ympäristövastuu, strategiat, sidosryhmät, vastuullisuus, Marketing, Consumers, values, sisäinen markkinointi, arvot (käsitykset)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja