Philip Kotler : Principles of marketing

Alkaen 62,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1693540
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin "Principles of marketing" tarjoaa kattavan katsauksen markkinoinnin perusperiaatteisiin ja ajankohtaisiin käytäntöihin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätGary Armstrong
Teoksen nimiPrinciples of marketing
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaPearson Prentice Hall
Painovuosi2008
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumääräxxxii 599+(99)
Kielienglanti
ISBN9780132390026
KuntoHyvä - (K3-)
MuutaPienoista kolhua reunoilla ja kulmissa, hieman kulumaa kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1693540
Korkeus (mm)282
Syvyys (mm)225
Paksuus (mm)32
Paino (g)1706
VerokantaALV 14 %
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, verkkokauppa, markkinointi, asiakkaat, myynninedistäminen, hinnoittelu, suoramarkkinointi, tuotteet, Marketing, Customers, Electronic commerce, sales promotion
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja