Philip Kotler : Principles of marketing : swedish edition

25,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1809056
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin Principles of marketing : swedish edition esittelee markkinoinnin keskeiset periaatteet ja ajankohtaiset käytännöt yhdistäen ruotsalaisen ja kansainvälisen näkökulman. Teos tarjoaa konkreettisia esimerkkejä ja käytännönläheisiä ratkaisuja yritysstrategioiden, brändien ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen nykypäivän markkinoilla.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätGary Armstrong & Anders Parment
Teoksen nimiPrinciples of marketing : swedish edition
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaPrentice Hall
Painovuosi2011
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä493
Kielienglanti
ISBN9780273735960
KuntoTyydyttävä + (K2+)
MuutaHieman rispaantumaa reunoilla ja kulmissa, hieman kulumaa kansissa, selkämyksessä vinoutta
SKU1809056
Korkeus (mm)273
Syvyys (mm)212
Paksuus (mm)21
Paino (g)1074
VerokantaALV 14 %
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakaslähtöisyys, yritysstrategiat, markkinointiviestintä, hinnoittelu, brändit, Marketing, marknadsföring, marknadskommunikation, företagsstrategier, prissättning, konsumentbeteende, Brands, kundorientering
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja