Philip Kotler : The new competition : What theory Z didn't tell you about marketing

7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1573680
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin teos tarjoaa syvällisen katsauksen japanilaisten yritysten markkinointistrategioihin ja niiden menestystekijöihin kansainvälisillä markkinoilla. Kirja paljastaa uuden kilpailun lait, jotka vaikuttavat yritysten menestymiseen globaalissa ympäristössä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätLiam Fahey & Somkid Jatusripitak
Teoksen nimiThe new competition : What theory Z didn't tell you about marketing
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaPrentice-Hall
Painovuosi1985
Painos2
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä292
Kielienglanti
ISBN0136120784
KuntoHyvä + (K3+)
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaPienoista taipumaa reunoilla ja kulmissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1573680
Korkeus (mm)235
Syvyys (mm)161
Paksuus (mm)29
Paino (g)632
VerokantaALV 14 %
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja