Philip Kotler : The new competition : What theory Z didn't tell you about marketing

7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--AFD0FD
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Philip Kotlerin teos tarjoaa syvällisen katsauksen japanilaisten yritysten markkinointistrategioihin ja niiden menestystekijöihin kansainvälisillä markkinoilla. Kirja paljastaa uuden kilpailun lait, jotka vaikuttavat yritysten menestymiseen globaalissa ympäristössä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätLiam Fahey & Somkid Jatusripitak
Teoksen nimiThe new competition : What theory Z didn't tell you about marketing
SKUP-THE--AFD0FD
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja