Pirjo von Hertzen : Brändi yritysmarkkinoinnissa
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-5E8333

Pirjo von Hertzenin teos tarjoaa laaja-alaisen katsauksen brändin rakentamiseen b-to-b-markkinoinnissa ja opastaa, miten yritys voi erottautua kilpailijoista tehokkaan brändäyksen avulla.
Kenelle: Kirja sopii markkinointijohdolle, markkinointi- ja b-to-b-markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille, b-to-b-yrityksille, markkinoinnin asiantuntijoille sekä markkinointia opettaville ja opiskelijoille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Pirjo von Hertzen |
| Teoksen nimi | Brändi yritysmarkkinoinnissa |
| SKU | P-BRAN-5E8333 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakkaat, yritykset, johtaminen, liiketoiminta, viestintä, suunnittelu, markkinointiviestintä, brandit, strateginen suunnittelu, yhteisöviestintä, yrityskuva, tuotteet, brändit, yritysmarkkinointi, kohderyhmät, Marketing, marknadsföring, Business-to-business, Brands, varumärken, företagsmarknadsföring, märkesvaror |
