Pirjo von Hertzen : Brändi yritysmarkkinoinnissa

Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-5E8333
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Pirjo von Hertzenin teos tarjoaa laaja-alaisen katsauksen brändin rakentamiseen b-to-b-markkinoinnissa ja opastaa, miten yritys voi erottautua kilpailijoista tehokkaan brändäyksen avulla.

Kenelle: Kirja sopii markkinointijohdolle, markkinointi- ja b-to-b-markkinoinnin suunnittelijoille ja toteuttajille, b-to-b-yrityksille, markkinoinnin asiantuntijoille sekä markkinointia opettaville ja opiskelijoille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPirjo von Hertzen
Teoksen nimiBrändi yritysmarkkinoinnissa
SKUP-BRAN-5E8333
Avainsanatmarkkinointi, asiakkaat, yritykset, johtaminen, liiketoiminta, viestintä, suunnittelu, markkinointiviestintä, brandit, strateginen suunnittelu, yhteisöviestintä, yrityskuva, tuotteet, brändit, yritysmarkkinointi, kohderyhmät, Marketing, marknadsföring, Business-to-business, Brands, varumärken, företagsmarknadsföring, märkesvaror
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja