Pirjo Vuokko : Markkinointiviestintä
Alkaen 24,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-759936

Pirjo Vuokon 'Markkinointiviestintä' tarjoaa kattavan katsauksen yritysten markkinointiviestinnän keinoihin, korostaen kohderyhmälähtöisyyden merkitystä menestyksekkäässä viestinnässä.
Markkinointiviestintä on yksi niistä kilpailukeinoista, joilla yritys pyrkii vaikuttamaan sidosryhmiinsä ja siten menestymiseensä markkinoilla. Tuloksekkaan markkinointiviestinnän edellytyksenä on kohderyhmälähtöisyys. Tätä tärkeää viestinnän suunnittelun periaatetta korostetaan myös tässä kirjassa. Teos käsittelee markkinointiviestinnän eri osatekijöitä: henkilökohtaista myyntityötä, suhdetoimintaa, julkisuutta, sponsorointia, menekin edistämistä ja mainontaa. Lisäksi pohditaan markkinointiviestinnän tehtäviä ja vaikutuksia sekä sen suunnittelua. Kirjan lopussa on myös kaksi yritys-casea, joissa kuvataan markkinointiviestinnän toteutusta käytännön yritystilanteissa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Pirjo Vuokko |
| Teoksen nimi | Markkinointiviestintä |
| SKU | P-MARK-759936 |
| Avainsanat | markkinointi, mainonta, myynti, viestintä, suhdetoiminta, sponsorointi, kommunikation, marknadsföring, PR-verksamhet, reklam (marknadsföring), försäljning, sponsring |
