Pirjo Vuokko : Markkinointiviestintä

Alkaen 24,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-759936
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Pirjo Vuokon 'Markkinointiviestintä' tarjoaa kattavan katsauksen yritysten markkinointiviestinnän keinoihin, korostaen kohderyhmälähtöisyyden merkitystä menestyksekkäässä viestinnässä.

Markkinointiviestintä on yksi niistä kilpailukeinoista, joilla yritys pyrkii vaikuttamaan sidosryhmiinsä ja siten menestymiseensä markkinoilla. Tuloksekkaan markkinointiviestinnän edellytyksenä on kohderyhmälähtöisyys. Tätä tärkeää viestinnän suunnittelun periaatetta korostetaan myös tässä kirjassa. Teos käsittelee markkinointiviestinnän eri osatekijöitä: henkilökohtaista myyntityötä, suhdetoimintaa, julkisuutta, sponsorointia, menekin edistämistä ja mainontaa. Lisäksi pohditaan markkinointiviestinnän tehtäviä ja vaikutuksia sekä sen suunnittelua. Kirjan lopussa on myös kaksi yritys-casea, joissa kuvataan markkinointiviestinnän toteutusta käytännön yritystilanteissa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPirjo Vuokko
Teoksen nimiMarkkinointiviestintä
SKUP-MARK-759936
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, myynti, viestintä, suhdetoiminta, sponsorointi, kommunikation, marknadsföring, PR-verksamhet, reklam (marknadsföring), försäljning, sponsring
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja