Pirjo Vuokko : Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot
Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-A78920

Pirjo Vuokon teos pureutuu markkinointiviestinnän merkitykseen, vaikutukseen ja eri keinoihin, selventäen viestinnän roolia imagon ja brändin rakentamisessa. Kirja esittelee markkinointiviestinnän prosesseja ja käytännön ratkaisuja selkein esimerkein.
Kenelle: Korkeakouluopiskelijoille sekä markkinointiviestinnän parissa työskenteleville.
Olemme kaikki markkinointiviestinnän kohteina joka päivä. Sen lisäksi saatamme hyödyntää sitä aktiivisesti päätöksenteossamme. Yrityksille ja muille organisaatioille markkinointiviestintä on puolestaan yksi niistä keskeisistä keinoista, joilla se pyrkii vaikuttamaan sidosryhmiinsä. Markkinointiviestinnällä on siis merkitystä. Tämä kirja kuvaa markkinointiviestinnän merkitystä, vaikutusta ja keinoja. Teoksessa käsitellään vaikutusprosesseja ja sitä, millaista on hyvä viestintä. Kirjassa otetaan kantaa markkinointiviestinnän merkitykseen imagon ja brändien rakentamisessa. Myös markkinoinnin uusiutumista suunnitella käsitellään esimerkkien. Lisäksi käydään läpi markkinointiviestinnän eri keinot: mainonta, myynninedistäminen, suhdetoiminta, menekinedistäminen ja sponsorointi. Kirjaa maustavat esimerkit, joiden avulla kuvataan kymmenen erilaisen organisaation markkinointiviestinnän ratkaisuja.
Kirja sopii sekä oppikirjaksi korkeakoulujen opiskelijoille että tiedon ja pohdintojen lähteeksi kaikille niille, jotka työssään tarvitsevat ajatuksia markkinointiviestinnän käyttömahdollisuuksista ja keinoista. Kirjaa voidaan soveltaa sekä erilaisten yritysten että julkisen tai kolmannen sektorin organisaatioiden markkinointiviestinnän suunnittelussa.
Kirja sopii sekä oppikirjaksi korkeakoulujen opiskelijoille että tiedon ja pohdintojen lähteeksi kaikille niille, jotka työssään tarvitsevat ajatuksia markkinointiviestinnän käyttömahdollisuuksista ja keinoista. Kirjaa voidaan soveltaa sekä erilaisten yritysten että julkisen tai kolmannen sektorin organisaatioiden markkinointiviestinnän suunnittelussa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Pirjo Vuokko |
| Teoksen nimi | Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot |
| SKU | P-MARK-A78920 |
| Avainsanat | markkinointi, viestintä, suunnittelu, markkinointiviestintä |
