Pirjo Vuokko : Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot

Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-A78920
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Pirjo Vuokon teos pureutuu markkinointiviestinnän merkitykseen, vaikutukseen ja eri keinoihin, selventäen viestinnän roolia imagon ja brändin rakentamisessa. Kirja esittelee markkinointiviestinnän prosesseja ja käytännön ratkaisuja selkein esimerkein.

Kenelle: Korkeakouluopiskelijoille sekä markkinointiviestinnän parissa työskenteleville.

Olemme kaikki markkinointiviestinnän kohteina joka päivä. Sen lisäksi saatamme hyödyntää sitä aktiivisesti päätöksenteossamme. Yrityksille ja muille organisaatioille markkinointiviestintä on puolestaan yksi niistä keskeisistä keinoista, joilla se pyrkii vaikuttamaan sidosryhmiinsä. Markkinointiviestinnällä on siis merkitystä. Tämä kirja kuvaa markkinointiviestinnän merkitystä, vaikutusta ja keinoja. Teoksessa käsitellään vaikutusprosesseja ja sitä, millaista on hyvä viestintä. Kirjassa otetaan kantaa markkinointiviestinnän merkitykseen imagon ja brändien rakentamisessa. Myös markkinoinnin uusiutumista suunnitella käsitellään esimerkkien. Lisäksi käydään läpi markkinointiviestinnän eri keinot: mainonta, myynninedistäminen, suhdetoiminta, menekinedistäminen ja sponsorointi. Kirjaa maustavat esimerkit, joiden avulla kuvataan kymmenen erilaisen organisaation markkinointiviestinnän ratkaisuja.

Kirja sopii sekä oppikirjaksi korkeakoulujen opiskelijoille että tiedon ja pohdintojen lähteeksi kaikille niille, jotka työssään tarvitsevat ajatuksia markkinointiviestinnän käyttömahdollisuuksista ja keinoista. Kirjaa voidaan soveltaa sekä erilaisten yritysten että julkisen tai kolmannen sektorin organisaatioiden markkinointiviestinnän suunnittelussa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPirjo Vuokko
Teoksen nimiMarkkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot
SKUP-MARK-A78920
Avainsanatmarkkinointi, viestintä, suunnittelu, markkinointiviestintä
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja