Ralf Blomqvist : Suhdemarkkinointi : asiakassuhteet strategisena kilpailukeinona
Alkaen 5,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SUHD-2508DF

Ralf Blomqvistin teos avaa suhdemarkkinoinnin merkitystä yrityksen kilpailukyvyn ja asiakasuskollisuuden rakentajana. Kirja esittelee käytännön esimerkkien avulla, kuinka suhdemarkkinointistrategiasta muodostuu yritykselle pitkäaikainen kilpailuetu.
Kenelle: Erityisesti palvelualoille, mutta soveltuu myös yritys- ja kuluttajamarkkinoille sekä opetuskäyttöön.
Markkinoinnin on muututtava, sillä asiakasuskollisuus on yrityksen kannattavuuden perusta. Jatkuva menestyminen edellyttää vanhojen asiakkaiden säilyttämistä, sillä uusien hankkiminen tulee monin verroin kalliimmaksi.
Kirja kuvaa tätä uutta markkinointinäkemystä, jonka ydinasiat ovat asiakasuskollisuus, kannattavuus, suoramarkkinointi ja tiedonhallinta. Kirja kertoo käytännön esimerkein, kuinka suhdemarkkinointistrategiasta tehdään yrityksen pitkäaikainen kilpailuvaltti. Kirja sopii erityisesti palvelualoilla toimiville, mutta se tarjoaa työkaluja yritysmarkkinoille ja kuluttajamarkkinoille ja se soveltuu hyvin myös opetuskäyttöön.
"Tämä kirja on ensimmäisiä suhdemarkkinointia käsitteleviä kirjoja maailmassa. Suhdemarkkinointi kasvattaa koko ajan merkitystään tämän päivän markkinointistrategiana. Kirjalla on vankka yhteys sekä teoriaan että käytäntöön ja se edistää osaltaan markkinointiteorian kehittymistä." Christian Grönroos, professori, Svenska Handelshögskolan i Helsingfors
Kirja kuvaa tätä uutta markkinointinäkemystä, jonka ydinasiat ovat asiakasuskollisuus, kannattavuus, suoramarkkinointi ja tiedonhallinta. Kirja kertoo käytännön esimerkein, kuinka suhdemarkkinointistrategiasta tehdään yrityksen pitkäaikainen kilpailuvaltti. Kirja sopii erityisesti palvelualoilla toimiville, mutta se tarjoaa työkaluja yritysmarkkinoille ja kuluttajamarkkinoille ja se soveltuu hyvin myös opetuskäyttöön.
"Tämä kirja on ensimmäisiä suhdemarkkinointia käsitteleviä kirjoja maailmassa. Suhdemarkkinointi kasvattaa koko ajan merkitystään tämän päivän markkinointistrategiana. Kirjalla on vankka yhteys sekä teoriaan että käytäntöön ja se edistää osaltaan markkinointiteorian kehittymistä." Christian Grönroos, professori, Svenska Handelshögskolan i Helsingfors
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Ralf Blomqvist |
| Muut tekijät | Maarit Tillman & Johan Dahlym. |
| Teoksen nimi | Suhdemarkkinointi : asiakassuhteet strategisena kilpailukeinona |
| Alkuteos | Relationsmarknadsföring |
| SKU | P-SUHD-2508DF |
| Avainsanat | markkinointi, suhdemarkkinointi |
