Rama Bijapurkar : Winning in the Indian market : understanding the transformation of consumer India

12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-WINN-C1064F
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Rama Bijapurkarin teos tarjoaa syvällisen katsauksen Intian kuluttajamarkkinoiden muutokseen ja sen monimuotoisiin mahdollisuuksiin liiketoiminnalle.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäRama Bijapurkar
Teoksen nimiWinning in the Indian market : understanding the transformation of consumer India
SKUP-WINN-C1064F
Avainsanatkuluttajat, ostaminen, kulutus, ostokäyttäytyminen, markkinat (taloustiede), kysyntä
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja