Raymond John Lawrence & Michael J. Thomas : Modern Marketing Management : Selected Readings

7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MODE-104337
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Raymond John Lawrencen ja Michael J. Thomasin teos tarjoaa monipuolisen katsauksen markkinointijohdon keskeisiin artikkeleihin ja näkökulmiin, mukaan lukien tiedon roolin, tuotemixin sekä ulkoisen viestinnän organisaation ja asiakkaiden välillä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäRaymond John Lawrence & Michael J. Thomas
Teoksen nimiModern Marketing Management : Selected Readings
SKUP-MODE-104337
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja