Richard Hodge : The mind of the customer : how great companies like UPS, Lexus and Nokia have reinvented the sales process to accelerate their customers' success

18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--B1360E
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Richard Hodgen teos tarjoaa näkemyksen siihen, miten huippuyritykset kuten UPS, Lexus ja Nokia ovat mullistaneet myyntiprosessin nopeuttaakseen asiakkaidensa menestystä muuttuvassa kilpailukentässä.

Kenelle: Myyntityön ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäRichard Hodge
Muut tekijätLou Schachter
Teoksen nimiThe mind of the customer : how great companies like UPS, Lexus and Nokia have reinvented the sales process to accelerate their customers' success
SKUP-THE--B1360E
Avainsanatasiakkaat, myyntityö, menestystekijät, ongelmat, asiakkuus, tarpeet, Selling, Success in business
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja