Richard Normann : Normannin liiketoimintateesit
Alkaen 8,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-NORM-AB64DF

Richard Normannin uraauurtava teos tarjoaa uuden näkökulman strategiaan ja liiketoiminnan kehittämiseen, rohkaisten organisaatioita tarkastelemaan omaa toimintaansa luovemmin ja kokonaisvaltaisemmin. Kokeneen liikkeenjohdon asiantuntijan esittelemät työkalut auttavat yrityksiä luomaan vahvempaa jalansijaa tulevaisuuden markkinoilla.
Aikamme johtaviin liikkeenjohdon ajattelijoihin lukeutuva Richard Normann tarkastelee strategiaa uudesta näkökulmasta ja esittelee omaperäisen tavan suhtautua organisaatioihin ja uudenlaisen tulevaisuuden luomiseen. Hän osoittaa tässä vaativassa mutta antoisassa kirjassaan, että jos organisaatiot ovat valmiit ajattelemaan liiketoimintaansa aivan uudelta pohjalta, niillä on hyvät mahdollisuudet varmistaa jalansija tulevaisuuden yritysmaailmassa. Tämä uudelleen hahmottaminen vaatii liiketoiminnan perusääntöjen ja ympäröivän todellisuuden tuntemista, mutta toisaalta edellyttää: uusien karttojen laatimista uutta maisemaa varten.
Miten edelläkävijyyttä organisaatiohen voi kehittää? Millaista osaamista erilaiset muutokset vaativat? Kuinka yritys voi tuottaa lisäarvoa kehittämällä tietämystään? Mitä liiketoiminnan uudet ulottuvuudet merkitsevät johtamiselle?
Normann rakentaa kymmenien vuosien kokemuksensa avulla työkalun, jolla yritys voi hahmottaa tilanteensa uudelleen ja sen jälkeen järjestää liiketoimintansa tehokkaammin.
Kirjan esipuheen on kirjoittanut Henry Mintzberg.
Miten edelläkävijyyttä organisaatiohen voi kehittää? Millaista osaamista erilaiset muutokset vaativat? Kuinka yritys voi tuottaa lisäarvoa kehittämällä tietämystään? Mitä liiketoiminnan uudet ulottuvuudet merkitsevät johtamiselle?
Normann rakentaa kymmenien vuosien kokemuksensa avulla työkalun, jolla yritys voi hahmottaa tilanteensa uudelleen ja sen jälkeen järjestää liiketoimintansa tehokkaammin.
Kirjan esipuheen on kirjoittanut Henry Mintzberg.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Richard Normann |
| Muut tekijät | Maarit Tillman |
| Teoksen nimi | Normannin liiketoimintateesit |
| Alkuteos | Reframing business : when the map changes the landscape |
| SKU | P-NORM-AB64DF |
| Avainsanat | yritystoiminta, kehittäminen, liiketoiminta, yritysstrategiat |
