Riitta Hirvilahti : Markkinointi
14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-6D8CF1

Riitta Hirvilahden 'Markkinointi' tarjoaa kattavan ja selkeän käsityksen asiakaslähtöisestä markkinoinnista yritystoiminnassa. Kirja toimii perusoppaina markkinoinnin osa-alueisiin ja kilpailukeinoihin.
Kenelle: Suunnattu liiketalouden opiskelijoille sekä kaikille, jotka tarvitsevat markkinoinnin perustietoja tai haluavat syventää osaamistaan käytännön toiminnassa.
Mercurius Markkinointi on käsikirjatyyppinen perustekos kaikille, jotka tarvitsevat markkinoinnin perustietoja tai haluavat täydentää esimerkiksi työkokemuksen kautta saamaian markkinointivalmiuksia.
Kirja antaa selkeän kokonaiskuvan asiakaslähtöisen markkinoinnin olemuksesta yrityksen toiminnassa. Keskeisiä osa-alueita ovat asiakaslähtöinen markkinointiajattelu liiketoiminnan tehtävät yrityksen liikkeen toteuttamisessa markkinoinnin toimintaympäristöt kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen markkinoinnin kilpailukeinoratkaisut.
Kirja antaa selkeän kokonaiskuvan asiakaslähtöisen markkinoinnin olemuksesta yrityksen toiminnassa. Keskeisiä osa-alueita ovat asiakaslähtöinen markkinointiajattelu liiketoiminnan tehtävät yrityksen liikkeen toteuttamisessa markkinoinnin toimintaympäristöt kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen markkinoinnin kilpailukeinoratkaisut.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Riitta Hirvilahti |
| Muut tekijät | Eija Koivisto & Hillevi Mattlar |
| Teoksen nimi | Markkinointi |
| SKU | P-MARK-6D8CF1 |
| Avainsanat | kauppa, markkinointi, mainonta, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, liiketalous, kilpailukyky, myynninedistäminen, viestintä, asiakaspalvelu, suoramarkkinointi, oppikirjat, suhdetoiminta, tuotteet, markkinat (taloustiede), kilpailu (toiminta) |
