Riitta Pakkanen : Palvelun taitajaksi
8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-45B1AE

Riitta Pakkanen pureutuu palvelun ja markkinoinnin peruskysymyksiin liiketalouden kentällä, tarjoten selkeästi jäsenneltyä tietoa asiakaspalvelun osaamisesta ja yrityksen toimintaympäristön ymmärtämisestä.
Kenelle: Sopii erityisesti liiketalouden perustutkinnon opiskelijoille ja opettajille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelun ja markkinoinnin osaamistaan.
Kirja tarjoaa perustiedon palvelusta eri toimialoilla. Se myös laajentaa näkökulmaa markkinoinnin suuntaan, mistä tarjotaan tiivis perusaineisto. Liiketalouden perustutkinnossa asiakaspalvelu on kaikille yhteinen asiakokonaisuus, ja siitä on rakennettu kirjan sisältöihin palvelullista ja myyvää osaamista. Asiakaspalvelusta nuorilla opiskelijoilla on jo omakohtaisia kokemuksia. Ne johdattelevat asiaan, ja sen jälkeen edetään tutustua laajempaan ja teoreettisempaan. Asiakaspalvelun käytännöistä siirrytään pohtimaan, mitä muuta perustietoa tarvitaan, jotta voi hahmottaa yrityksen markkinointia.
Asiakaspalvelu kulkee punaisena lankana koko kirjassa. Siitä on paljon erilaisia käytäntöön liittyviä tehtäviä, joiden avulla asiat avautuvat, erilaiset ajattelumallit tulevat tutuiksi ja markkinoinnin peruskäsitteet saavat sisältöä. Kirjan esimerkit ja pohdinnat liittyvät nuorten ajattelumaailmaan.
Kirja sopii erityisesti liiketalouden perustutkinnon käsittelemään asiakaspalvelua ja markkinointia. Se puhuttelee opiskelijaa, kysyy ja kyseenalaistaa. Kirja lähestyy myös itse opettajaa ja antaa hänelle työkaluja oppimisen varmistamiseksi ja työssäoppimisjaksojen suunnitteluun. Näkökulma on kuitenkin tutkinnon suuntainen, mutta tiiviinä peruspakettina kirja sopii myös aikuisille opiskelijoille ja itsenäiseen asioiden tutkimiseen.
Asiakaspalvelu kulkee punaisena lankana koko kirjassa. Siitä on paljon erilaisia käytäntöön liittyviä tehtäviä, joiden avulla asiat avautuvat, erilaiset ajattelumallit tulevat tutuiksi ja markkinoinnin peruskäsitteet saavat sisältöä. Kirjan esimerkit ja pohdinnat liittyvät nuorten ajattelumaailmaan.
Kirja sopii erityisesti liiketalouden perustutkinnon käsittelemään asiakaspalvelua ja markkinointia. Se puhuttelee opiskelijaa, kysyy ja kyseenalaistaa. Kirja lähestyy myös itse opettajaa ja antaa hänelle työkaluja oppimisen varmistamiseksi ja työssäoppimisjaksojen suunnitteluun. Näkökulma on kuitenkin tutkinnon suuntainen, mutta tiiviinä peruspakettina kirja sopii myös aikuisille opiskelijoille ja itsenäiseen asioiden tutkimiseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Riitta Pakkanen |
| Muut tekijät | Anne Korkeamäki & Hanna Kiiras |
| Teoksen nimi | Palvelun taitajaksi |
| SKU | P-PALV-45B1AE |
| Avainsanat | markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, palvelut, yritykset, liiketalous, laatu, myyjät, myyntityö, asiakaspalvelu, osaaminen, toimintaympäristö, asiakastyö, ostokäyttäytyminen, asiakassegmentointi |
