Risto Ahonen & Sirke Lohtaja-Ahonen : Palaute kuuluu kaikille
17,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALA-CB45D6

Risto Ahonenin ja Sirke Lohtaja-Ahosen teos pureutuu palautteen merkitykseen työyhteisön kehittämisessä, tarjoten konkreettisia ohjeita, mallitarinoita ja uusia näkökulmia palautteen antamiseen ja vastaanottamiseen kaikille työpaikan jäsenille.
Kenelle: aikuisille, jotka työskentelevät tiimeissä, johtavat tai kehittävät työyhteisöä
Mihin palautetta tarvitaan? Millainen palaute on tehokkainta? Millainen palaute johtaa harhaan?
Kirja kertoo, miksi kannustava palaute on vielä tärkeämpää kuin korjaava ja miksi palautekäytännöistä kannattaa sopia. Kirja antaa tarkat ohjeet palautteen käsittelyyn, hakemiseen, antamiseen sekä palautteesta sopimiseen niin, että palautteesta saadaan tiimin ja koko työyhteisön kehittymisen työväline. Kirjan anti konkretisoituu 20 mininovellissa, jotka kertovat erään tiimin tarinan.
Viestinnän ja johtamisen kokeneet kouluttajat Risto Ahonen ja Sirke Lohtaja-Ahonen murtavat hampurilaispalautteen ja muut palautteeseen liittyvät myytit. He tekevät palautteesta rautalankaa ja kertovat, miksi palaute on jokaisen työntekijän työkalu, ei pelkästään esimiesten. Kirja on tarkoitettu kaikille työntekijöille ja esimiehille, jotka haluavat kehittyä ja auttaa muita kehittymään. Henkilöstöhallinnon ja viestinnän edustajat saavat kirjasta ideoita siihen, miten vapaasti virtaavaa palautetta käytetään johtamisen tukena ja keskustelun käynnistäjänä.
Kirja kertoo, miksi kannustava palaute on vielä tärkeämpää kuin korjaava ja miksi palautekäytännöistä kannattaa sopia. Kirja antaa tarkat ohjeet palautteen käsittelyyn, hakemiseen, antamiseen sekä palautteesta sopimiseen niin, että palautteesta saadaan tiimin ja koko työyhteisön kehittymisen työväline. Kirjan anti konkretisoituu 20 mininovellissa, jotka kertovat erään tiimin tarinan.
Viestinnän ja johtamisen kokeneet kouluttajat Risto Ahonen ja Sirke Lohtaja-Ahonen murtavat hampurilaispalautteen ja muut palautteeseen liittyvät myytit. He tekevät palautteesta rautalankaa ja kertovat, miksi palaute on jokaisen työntekijän työkalu, ei pelkästään esimiesten. Kirja on tarkoitettu kaikille työntekijöille ja esimiehille, jotka haluavat kehittyä ja auttaa muita kehittymään. Henkilöstöhallinnon ja viestinnän edustajat saavat kirjasta ideoita siihen, miten vapaasti virtaavaa palautetta käytetään johtamisen tukena ja keskustelun käynnistäjänä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Risto Ahonen & Sirke Lohtaja-Ahonen |
| Teoksen nimi | Palaute kuuluu kaikille |
| SKU | P-PALA-CB45D6 |
| Avainsanat | työelämä, tunteet, kehittäminen, työyhteisöt, viestintä, vuorovaikutus, kannustus, tiimit, palaute, esimies-alaissuhde |
