Ritva Kinnunen : Palvelujen suunnittelu
9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-1370F2

Ritva Kinnusen teos esittelee palvelujen markkinoinnin keskeiset käsitteet sekä palvelujen kehittämisen tutkimusperinteen, tarjoten kattavat valmiudet palvelujen asiakaslähtöiseen suunnitteluun ja toteutukseen.
Kenelle: Ammattikoulu- ja opistotason opiskelijoille sekä palveluja tuottavien organisaatioiden edustajille.
Palvelujen suunnittelu sopii oppikirjaksi korkeakouluihin ja oppaaksi palveluja tuottavien organisaatioiden käyttöön. Kirjassa on esitelty palvelujen markkinoinnin keskeiset käsitteet sekä palvelujen kehittämisen aiempi tutkimustraditio, jotta lukijan on helppo edetä itse palvelujen suunnitteluun. Se käydään läpi vaiheelta ideoinnista aina uuden palvelun lanseeraamiseen markkinoille. Kirjassa korostetaan asiakaslähtöistä palvelujen suunnittelua ja tuodaan esiin mahdollisuuksia testata palveluja tuotantokonseptien sekä palvelumallien avulla.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Ritva Kinnunen |
| Teoksen nimi | Palvelujen suunnittelu |
| SKU | P-PALV-1370F2 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakaslähtöisyys, palvelut, kehittäminen, laatu, suunnittelu, kehitys, lanseeraus, tuotanto, palveluala, planning, development, planering, Marketing, marknadsföring, service, produktion (verksamhet), tjänster (service), Campaigning, palveluelinkeinot, kampanjointi, lansering |
