Robert Borger & A. E. M. Seaborne : Oppimisen psykologia
    7,00 €     
Varastossa
  Vain %1 jäljellä
    SKU  
P-OPPI-BF863C

Oppimisen psykologia tarkastelee laajasti oppimisen ilmiötä ja sen psykologista tutkimusta. Teos esittelee oppimisen säännönmukaisuuksia, teorioita sekä opetuksen ja käyttäytymisen kehityssuuntia kokeellisten tutkimusten valossa.
Kenelle: Sopii erityisesti opettajille, psykologian opiskelijoille ja kasvatuksen sekä koulutuksen kysymyksiin perehtyville.
Robert Borger — A. M. Seaborne: Oppimisen psykologia
Oppimisen alue on monisyinen ja lähes rajaton. Oppimista tapahtuu itse asiassa kaiken aikaa ja vain murto-osa siitä suoritetaan ennalta suunnitelluissa tilanteissa. Tässä kirjassa kaksi tunnettua psykologia tutkii niitä säännönmukaisuuksia, joita noudattaen kokemus vaikuttaa käyttäytymiseen eli oppimista tapahtuu. He välittävät kokeellisten tutkimusten — mm. eläinkokeiden — kautta saatua järjestelmällistä tietoa oppimisesta, selvittelevät erilaisia oppimisteorioita ja -malleja, oppimiskyvyn kehitystä, käyttävät kieltä ja käsitteitä, ja luovat katsauksen ohjelmoidun opetuksen menetelmiin, koulu- ja nuoriso-opetuksen uusiin kehityssuuntiin sekä soveltavat oppimisteorioita lajiomaiseen ja häiriintyneeseen käyttäytymiseen.
Teos kartoittaa laajalti oppimisen kenttää ja sen psykologista tutkimusta. Se antaa olennaisen tärkeätä tietoa niille, jotka joutuvat ratkaisemaan kasvatus- ja koulutuskysymyksiä, samoin opettajille, psykologian opiskelijoille ja kaikille oppimistapahtumasta kiinnostuneille.
Oppimisen alue on monisyinen ja lähes rajaton. Oppimista tapahtuu itse asiassa kaiken aikaa ja vain murto-osa siitä suoritetaan ennalta suunnitelluissa tilanteissa. Tässä kirjassa kaksi tunnettua psykologia tutkii niitä säännönmukaisuuksia, joita noudattaen kokemus vaikuttaa käyttäytymiseen eli oppimista tapahtuu. He välittävät kokeellisten tutkimusten — mm. eläinkokeiden — kautta saatua järjestelmällistä tietoa oppimisesta, selvittelevät erilaisia oppimisteorioita ja -malleja, oppimiskyvyn kehitystä, käyttävät kieltä ja käsitteitä, ja luovat katsauksen ohjelmoidun opetuksen menetelmiin, koulu- ja nuoriso-opetuksen uusiin kehityssuuntiin sekä soveltavat oppimisteorioita lajiomaiseen ja häiriintyneeseen käyttäytymiseen.
Teos kartoittaa laajalti oppimisen kenttää ja sen psykologista tutkimusta. Se antaa olennaisen tärkeätä tietoa niille, jotka joutuvat ratkaisemaan kasvatus- ja koulutuskysymyksiä, samoin opettajille, psykologian opiskelijoille ja kaikille oppimistapahtumasta kiinnostuneille.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Robert Borger & A. E. M. Seaborne | 
| Muut tekijät | Liisa Häyrynen | 
| Teoksen nimi | Oppimisen psykologia | 
| Alkuteos | The psychology of learning | 
| SKU | P-OPPI-BF863C | 
