Robert Durö : Markkinointisodan keinot : miten kilpailijat voitetaan markkinoista käytävässä taistelussa
Alkaen 8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-0C0F55

Yritykset kamppailevat markkinoilla yhä useammin samankaltaisilla tuotteilla, ja kilpailun kiristyessä menestyminen vaatii uusia keinoja. Robert Durön teos yhdistää perinteiset yritysstrategiat klassiseen sodankäynnin strategiaan tarjoten ainutlaatuisia näkökulmia markkinointikamppailuihin.
Yritykset kamppailevat yhä useammin täysillä markkinoilla ja melko samankaltaisilla tuotteilla. Kilpailun kiristyessä menestymiseen tarvitaan uusia keinoja. Pitkällä tähtäimellä ei pelkkä asiakaskeskeinen suhtautumistapa riitä.
Yrityksen voima perustuu tuotteiden oikeaan kohdistamiseen ja jatkuvaan tuotekehittelyyn. Vähintään yhtä tärkeää on kuitenkin organisaation 'taistelutahto'.
Tämä teos yhdistää perinteiset yritysstrategiat klassiseen sodankäynnin strategiaan. Tuloksena on ainutlaatuinen ase taisteluun, jota käydään voitoista markkinointisodassa.
Yrityksen voima perustuu tuotteiden oikeaan kohdistamiseen ja jatkuvaan tuotekehittelyyn. Vähintään yhtä tärkeää on kuitenkin organisaation 'taistelutahto'.
Tämä teos yhdistää perinteiset yritysstrategiat klassiseen sodankäynnin strategiaan. Tuloksena on ainutlaatuinen ase taisteluun, jota käydään voitoista markkinointisodassa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Robert Durö |
| Muut tekijät | Björn Sandström |
| Teoksen nimi | Markkinointisodan keinot : miten kilpailijat voitetaan markkinoista käytävässä taistelussa |
| Alkuteos | Marknadskrigföring |
| SKU | P-MARK-0C0F55 |
