Robin Wight : Päivä jona siat kieltäytyivät tulemasta kaukalolle : mainonta ja kuluttajan vallankumous
Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PAIV-7BD231

Robin Wight tarkastelee mainonnan ja kuluttajan muuttunutta suhdetta aikana, jolloin kuluttajaliikkeen nousu pakotti mainostajat miettimään uusia linjoja. Kirja tarjoaa älykästä pohdintaa markkinoiden tarpeiden ja mainonnan tulevaisuuden haasteista.
Robin Wight on nuori englantilainen mainosnikkari, kansainvälisiä palkintoja saanut ja muutenkin mainetta niittänyt. Hänellä oli jopa varaa mennä itsensä ja vilkaista tarkemmin alapuolellaan möyryäviä kuluttajia. Ja hän hämmästyi: oli syntynyt aivan uusi kuluttajakunta, joka ei uskonut tippaakaan mainosmiesten höpötyksiin. Kansalaiset harrastivat kuluttajavalistusta, kriisitoivat ja pitivät kiinni oikeuksistaan: kuluttajaliike teki tuloaan. Robin-poika lähti hakemaan linjoja uudelle mainonnalle, joka paremmin vastaisi markkinoiden tarpeita. Hän analysoi kuluttajaliikkeen syntyä ja monia eri maissa ja selvittelee tapauksia, joissa mainostajat ovat joutuneet tarkistamaan tossun asentoa kuluttajain vaatimusten väitettiäen. Älykkään hiljaisesti hän irvailee tuottajia ja mainostajia, jotka yhä lukevat vanhoja profeettojaan sokeina ja kuuroina kaikelle muulle. Mutta hän esittää myös rakentavia ehdotuksia uuden mainonnan suuntaviivoiksi ja pohtii, miten mainonnan olisi muututtava, jos se yleensä aikoo säilyä hengissä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Robin Wight |
| Muut tekijät | Olli Heinonen |
| Teoksen nimi | Päivä jona siat kieltäytyivät tulemasta kaukalolle : mainonta ja kuluttajan vallankumous |
| Alkuteos | Day the pigs refused to be driven to market |
| SKU | P-PAIV-7BD231 |
