Sam ; Rifkin Hill : Radical marketing : from Harvard to Harley, lessons from ten that broke the rules and made it big

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1740334
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Radical marketing : from Harvard to Harley, lessons from ten that broke the rules and made it big tarjoaa inspiroivaa näkemystä innovatiivisista markkinointimenetelmistä ja kuluttajakeskeisistä strategioista, joita menestyvät yritykset ovat hyödyntäneet. Kirja esittelee esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat haastaneet perinteiset toimintatavat raikkailla ja luovilla ratkaisuilla.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäSam ; Rifkin Hill
Teoksen nimiRadical marketing : from Harvard to Harley, lessons from ten that broke the rules and made it big
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaHarperBusiness
Painovuosi2003
Painos9
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä277
Kielienglanti
ISBN0887309054
KuntoHyvä - (K3-)
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaHieman kolhua selkämyksen päissä, hieman käytön jälkeä kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1740334
Korkeus (mm)243
Syvyys (mm)165
Paksuus (mm)27
Paino (g)600
VerokantaALV 14 %
Avainsanatmarkkinointi, talous
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja