S.A.M.I Ernst & Young vuosikirja 1991 : Strateginen markkinointi

5,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-S.A.-3D30ED
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

S.A.M.I Ernst & Young vuosikirja 1991 tarjoaa katsauksen strategisen markkinoinnin ajankohtaisiin teemoihin sekä muutos- ja prosessijohtamiseen liike-elämässä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätTuula Talasmaa-Lainema & Riitta Kalin
Teoksen nimiS.A.M.I Ernst & Young vuosikirja 1991 : Strateginen markkinointi
SKUP-S.A.-3D30ED
Avainsanatmuutos, prosessit, konsultit, strategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja