Sami Finne : ECR : asiakaslähtöinen tarjontaketjun hallinta
11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ECR--415994

ECR: asiakaslähtöinen tarjontaketjun hallinta pureutuu muuttuvan kaupan alan haasteisiin ja esittelee, kuinka asiakaslähtöiset toimintamallit avoimessa yhteistyössä voivat maksimoida hyödyt sekä kaupalle että asiakkaalle.
Kaupan ala on muutosten kourissa: Ihmisten kulutustottumukset kehittyvät ja kansainvälistyminen kasvattaa valikoimia. Entistä pienempiä kuluttajaryhmiä on palveltava monipuolisesti. Hintataso ei ole enää ainoa merkittävä tekijä vaan asiakkaat vaativat uudenlaista palvelua.
Asiakaslähtöisen tarjontaketjun hallinnan – ECR-toiminnan – tavoitteena on kuluttajien tarpeista ja toiveista liikkeelle lähtevä järjestelmä, jossa kauppa ja valmistajat työskentelevät yhdessä maksimoidakseen asiakkaan saaman hyödyn ja minimoidakseen kustannukset. Asiakkaat siis saavat sitä, mitä he itse haluavat. Ylimääräinen aika ja kustannukset voidaan karsia tarjontaketjusta palvelutason kärsimättä.
Kirja esittelee muun muassa:
• Mitä haasteita aloittamiseen liittyy.
• Millaisia menetelmiä toteuttaminen vaatii.
• Miten voittaa jakelun ongelmat.
• Miten käyttää Intranet-ratkaisuja ketjunohjaukseen.
ECR-toiminta ja tuoteryhmäjohtaminen (category management) sekä tilanhallinta (space management) ovat tällä hetkellä sekä kaupassa että teollisuudessa paljon huomiota saavuttaneita liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä. Tämä kirja on perusteos ilmiöstä nimeltä ECR, sen historiasta, nykytilanteesta ja tulevaisuudesta. Kotimaisen näkökulman muodostamiseksi kirjoittajat ovat haastatelleet muun muassa Felix Björklundia, Timo Heikkilää, Timo Karaketta sekä muita asiantuntijoita kaupan eri osa-alueilta.
Asiakaslähtöisen tarjontaketjun hallinnan – ECR-toiminnan – tavoitteena on kuluttajien tarpeista ja toiveista liikkeelle lähtevä järjestelmä, jossa kauppa ja valmistajat työskentelevät yhdessä maksimoidakseen asiakkaan saaman hyödyn ja minimoidakseen kustannukset. Asiakkaat siis saavat sitä, mitä he itse haluavat. Ylimääräinen aika ja kustannukset voidaan karsia tarjontaketjusta palvelutason kärsimättä.
Kirja esittelee muun muassa:
• Mitä haasteita aloittamiseen liittyy.
• Millaisia menetelmiä toteuttaminen vaatii.
• Miten voittaa jakelun ongelmat.
• Miten käyttää Intranet-ratkaisuja ketjunohjaukseen.
ECR-toiminta ja tuoteryhmäjohtaminen (category management) sekä tilanhallinta (space management) ovat tällä hetkellä sekä kaupassa että teollisuudessa paljon huomiota saavuttaneita liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä. Tämä kirja on perusteos ilmiöstä nimeltä ECR, sen historiasta, nykytilanteesta ja tulevaisuudesta. Kotimaisen näkökulman muodostamiseksi kirjoittajat ovat haastatelleet muun muassa Felix Björklundia, Timo Heikkilää, Timo Karaketta sekä muita asiantuntijoita kaupan eri osa-alueilta.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sami Finne |
| Muut tekijät | Tuomas Kokkonen |
| Teoksen nimi | ECR : asiakaslähtöinen tarjontaketjun hallinta |
| SKU | P-ECR--415994 |
| Avainsanat | kauppa, asiakaslähtöisyys, liiketalous, tuottavuus, markkinointiviestintä, tietojärjestelmät, logistiikka, tuotteet, tuoteryhmäjohtaminen, varastointi, tarjonta, ECR |
