Sami Salmenkivi : Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20
Alkaen 21,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-YHTE-32FE20

Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0 pureutuu internetin uusiin markkinointimahdollisuuksiin ja esittelee tuoreita tapoja lähestyä kuluttajia verkkoympäristössä. Kirja tarjoaa käytännönläheistä tietoa siitä, miten yhteisöllinen media muuttaa markkinointiajattelua ja liiketoiminnan toimintatapoja.
Kenelle: markkinoijille, päättäjille, tutkijoille ja opiskelijoille
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sami Salmenkivi |
| Muut tekijät | Niko Nyman |
| Teoksen nimi | Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20 |
| SKU | P-YHTE-32FE20 |
| Avainsanat | markkinointi, sosiaalinen media, media, Web 2.0 |
