Sami Salmenkivi : Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20

Alkaen 21,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-YHTE-32FE20
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0 pureutuu internetin uusiin markkinointimahdollisuuksiin ja esittelee tuoreita tapoja lähestyä kuluttajia verkkoympäristössä. Kirja tarjoaa käytännönläheistä tietoa siitä, miten yhteisöllinen media muuttaa markkinointiajattelua ja liiketoiminnan toimintatapoja.

Kenelle: markkinoijille, päättäjille, tutkijoille ja opiskelijoille

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäSami Salmenkivi
Muut tekijätNiko Nyman
Teoksen nimiYhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 20
SKUP-YHTE-32FE20
Avainsanatmarkkinointi, sosiaalinen media, media, Web 2.0
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja