Samuli Kraneis : Kaikki e-urheilusta
16,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KAIK-83BDE0

Kaikki e-urheilusta pureutuu syvällisesti elektronisen urheilun historiaan ja nykytilanteeseen, avaten lajin kehityksen aina alkulähteiltä kansainvälisille areenoille. Teos tarkastelee laajasti e-urheilun ilmiöitä, pelikulttuuria ja kilpailumaailmaa.
Energiajuomaa, miljoonia dollareita ja väkivaltaviihdettä - sekö on elektronisen urheilun koko kuva? Vai pelkkä mielikuva.
MITÄ E-URHEILU EDES ON?
Kaikki e-urheilusta viiltää auki digitaalisen kilpapelaamisen historian ja nykypäivän terävällä otteella. Kirjassa tarkastellaan e-urheilun juuria atomienergian tutkimuslaitokselta aina nykypäivän olympia-areenoille. Maailman nopeimmin kasvavan urheilumuodon lajikattaus käydään lävitse genreittäin. Kirjassa kuvataan e-urheilun ekosysteemi ja sen keskeiset toimijat tarkoitusperineen.
Teos on ensimmäinen tietokirja, joka palastelee kilpapelaamisen kokonaisuuden ja pohtii samalla syvällisesti kilpapelaamisen ja urheilun yhteyksiä ja yhtäläisyyksiä.
MITÄ E-URHEILU EDES ON?
Kaikki e-urheilusta viiltää auki digitaalisen kilpapelaamisen historian ja nykypäivän terävällä otteella. Kirjassa tarkastellaan e-urheilun juuria atomienergian tutkimuslaitokselta aina nykypäivän olympia-areenoille. Maailman nopeimmin kasvavan urheilumuodon lajikattaus käydään lävitse genreittäin. Kirjassa kuvataan e-urheilun ekosysteemi ja sen keskeiset toimijat tarkoitusperineen.
Teos on ensimmäinen tietokirja, joka palastelee kilpapelaamisen kokonaisuuden ja pohtii samalla syvällisesti kilpapelaamisen ja urheilun yhteyksiä ja yhtäläisyyksiä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Samuli Kraneis |
| Muut tekijät | Kalle Rantala |
| Teoksen nimi | Kaikki e-urheilusta |
| SKU | P-KAIK-83BDE0 |
| Avainsanat | historia, tietokonepelit, tapahtumat, peliteollisuus, pelaaminen, pelaajat, videopelit, digitaaliset pelit, turnaukset, pelikulttuuri, pelitutkimus, elektroninen urheilu |
