Sanna Karkulehto : Seksin mediamarkkinat
24,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SEKS-2DFC51

Sanna Karkulehdon Seksin mediamarkkinat tarkastelee, miten sukupuoli, seksuaalisuus, kaupallisuus ja valta risteävät nykyisessä mediakulttuurissa. Teos esittelee keskeiset tutkimuskäsitteet sekä havainnollistaa median ja seksin moniulotteisia yhteyksiä esimerkein ja teoreettisin näkökulmin.
Kenelle: Sopii sukupuolen, median ja kulttuurin tutkimuksesta sekä feministisestä ja queer-tutkimuksesta kiinnostuneille.
SEKSIN MEDIAMARKKINAT tarkastelee feministisen ja queer-tutkimuksen näkökulmista nykyisen mediakulttuurin ilmiöitä, joissa yhdistyvät sukupuoli ja seksuaalisuus sekä julkisuus, kaupallisuus ja valta. Se esittelee tiiviisti alan tutkimuksen peruskäsitteet ja keskeiset teoreetikot.
Teos tarjoaa havainnollisia esimerkkejä seksin ja median moninaisista kytköksistä. Miten seksuaalisuutta käsitellään lehdistössä ja suosituissa televisiosarjoissa? Millaisina kaupallisen seksin, väkivallan ja heteroseksuaalisuuden väliset suhteet näyttäytyvät nykykirjallisuudessa? Miksi Mannerheim-animaatioelokuva nousi kohuksi, ja miten Hans Christian Andersenin sadut liittyvät tähän aiheeseen?
SEKSIN MEDIAMARKKINAT tarjoaa oivaltavia näkökulmia sukupuolen, median ja kulttuurin tutkimukseen sekä media-alan käytännön työhön ja opetukseen. Se soveltuu näiden alojen perusoppikirjaksi koulutuksen eri asteilla.
Teos tarjoaa havainnollisia esimerkkejä seksin ja median moninaisista kytköksistä. Miten seksuaalisuutta käsitellään lehdistössä ja suosituissa televisiosarjoissa? Millaisina kaupallisen seksin, väkivallan ja heteroseksuaalisuuden väliset suhteet näyttäytyvät nykykirjallisuudessa? Miksi Mannerheim-animaatioelokuva nousi kohuksi, ja miten Hans Christian Andersenin sadut liittyvät tähän aiheeseen?
SEKSIN MEDIAMARKKINAT tarjoaa oivaltavia näkökulmia sukupuolen, median ja kulttuurin tutkimukseen sekä media-alan käytännön työhön ja opetukseen. Se soveltuu näiden alojen perusoppikirjaksi koulutuksen eri asteilla.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sanna Karkulehto |
| Muut tekijät | Sanna Karkulehto |
| Teoksen nimi | Seksin mediamarkkinat |
| SKU | P-SEKS-2DFC51 |
| Avainsanat | kirjallisuudentutkimus, sadut, naisen asema, joukkoviestintä, seksuaalinen käyttäytyminen, seksuaalisuus, valta, televisio-ohjelmat, kirjallisuus, kaunokirjallisuus, naistutkimus, elokuvat, aiheet, identiteetti, homoseksuaalisuus, väkivalta, joukkoviestimet, sukupuoli, julkisuus, media, sarjaohjelmat, vastaanotto, seksiala, prostituutio, mediakulttuuri, mediatutkimus, seksi, seksuaalivähemmistöt, queer-tutkimus, representaatio, seksismi, sukupuolentutkimus, kaupallisuus, feministinen tutkimus, feministinen mediatutkimus |
