Sara Sintonen : Susitunti : kohti digitaalisia lukutaitoja
6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SUSI-755915

Digitaalinen kulttuuri muokkaa tapojamme oppia ja osallistua, kun oppijoista tulee yhä enemmän tiedon tuottajia ja sisällön muokkaajia. Sara Sintosen teos avaa digitaalisen osallisuuden ja lukutaidon vaikutuksia opetuksen ja kasvatuksen arkeen nyt ja tulevaisuudessa.
DIGITAALINEN KULTTUURI muuttaa väistämättä oppimista ja kulttuureihin kasvamista suuntaan, jossa oppijoista on tulossa tiedon muokkaajia ja tuottajia. Kasvattajilta ja opettajilta vaaditaan nyt rohkeutta tutustua uusiin yhteisöllisiin tuottamisen muotoihin ja työkaluihin sekä uteliaisuutta eri asioista ja ilmiöistä kertomisen ja jakamisen tapoja kohtaan. Tässä kirjassa selvitetään, kuinka digitaalinen osallisuus ja lukutaito vaikuttavat opetukseen tänä ja tulevaisuudessa.
Teoksen kirjoittaja Sara Sintonen toimii Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksella yliopistonlehtorina. Hän on mediakasvatuksesta väitellyt asiantuntija, tutkija ja kouluttaja. Näkökulmaa suomalaisen mediakasvatuksen kehittämiseen tuovat Sintosen taidekasvattajatausta sekä omakohtainen perehtyminen brittiläiseen mediakasvatusajatteluun.
Teoksen kirjoittaja Sara Sintonen toimii Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksella yliopistonlehtorina. Hän on mediakasvatuksesta väitellyt asiantuntija, tutkija ja kouluttaja. Näkökulmaa suomalaisen mediakasvatuksen kehittämiseen tuovat Sintosen taidekasvattajatausta sekä omakohtainen perehtyminen brittiläiseen mediakasvatusajatteluun.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Sara Sintonen |
| Teoksen nimi | Susitunti : kohti digitaalisia lukutaitoja |
| SKU | P-SUSI-755915 |
| Avainsanat | yhteisöllisyys, opetus, oppiminen, medialukutaito, mediakasvatus, digitaalinen kulttuuri, yhteisöllinen oppiminen, osallisuus, sisältötuotanto |
